Huhhuh, ensimmäistä kertaa korkokengillä menossa

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Nämähän ovat siis tällaiset nilkkurimalliset, mutta on nämä korkeat!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Onko korkeat korot? Tsemppiä, kyllä nilkkurikorkokengilläkin väsyy jalat helposti!
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Onko korkeat korot? Tsemppiä, kyllä nilkkurikorkokengilläkin väsyy jalat helposti!
Joku 5-7 cm korkoa, ei mikään maailman juurin, mutta olin ehkä tunnin tuolla kaupungilla (eli kirpparilla) ja oli aikamoinen urakka kävellä pysäkiltä kotiin :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hyvin meni kuitenkin? D: kyllä se siitä ku harjottelee - jos siis haluu oppii kävellä koroilla tietysti. nilkkurimallisilla on yleens helpompi kävellä ku niis on paksumpi korko D:
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Joku 5-7 cm korkoa, ei mikään maailman juurin, mutta olin ehkä tunnin tuolla kaupungilla (eli kirpparilla) ja oli aikamoinen urakka kävellä pysäkiltä kotiin :D
ei se oo koron korkeudesta vaan enemmän muodosta kiinni. jos on tukeva tolppakorko niin jalka ei rasitu ihan hirveästi, mut piikkikorko väsyttää sekä sääriä että nilkkoja ihan eri tavalla. mulla on 11 cm korkeat tolpat ja käytän niitä esim baareissa ja tapahtumissa koska niillä jaksaa ja pystyy kävellä humalassakin. puolet matalampi piikkikorko tuntuis aika helvetiltä samassa käytössä.

kumpiinkin kyllä tottuu ja oppii :)
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
ei se oo koron korkeudesta vaan enemmän muodosta kiinni. jos on tukeva tolppakorko niin jalka ei rasitu ihan hirveästi, mut piikkikorko väsyttää sekä sääriä että nilkkoja ihan eri tavalla. mulla on 11 cm korkeat tolpat ja käytän niitä esim baareissa ja tapahtumissa koska niillä jaksaa ja pystyy kävellä humalassakin. puolet matalampi piikkikorko tuntuis aika helvetiltä samassa käytössä.

kumpiinkin kyllä tottuu ja oppii :)
Tolpillaan mentiin tolpilla :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Kannattaa pitää ballerinat laukussa aika kun on korkkareissa! Muutenkin suosittelen ajamaan korkkarit sisään ennen kuin menee julkisille. Jos mä ostan korkkarit niin usein tallustelen niillä viikonpäivät kotona ennen kun lähden ulos niillä. Niiden pitää mukautua jalkaan!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miulla oli yks päivä hoitoneuvottelu johon päätin laittaa vähän hienommat kengät, sellaset nilkkurit joissa on ehkä 5-7 cm korko. Luulis ettei niillä oo edes kovin paha kävellä, mutta kyllä alko äkkiä tuntumaan jaloissa :D Tunnen siis tuskasi hyvinkin D:
 
Ylös Pohja