Suhteet Huhhuh ja jälleen kerran oon niin onnellinen etten edenny ex-säätöni kanssa pidemmälle

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,862
Reaktioarvo
2,893
Jestas näitä juttuja mitä siitä kuulee, onneksi väistin sen ansan. Eikä sillä, en mä muutenkaa siitä tykänny koskaan en ainakaan paljon. Joten ihan typerää se olis ollukin ryhtyä johonkin suhteeseen ja leikkiä jotain paria. Hrrrr miks annoin sen suudella itteeni ees, nojaa, kokemus sekin oli. Naurattaa vaan tää kun tommosiin mulla sit on tilaisuuksia vaikka millä mitalla mutta ei siihen jota oikeasti yli kaiken rakastan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
"Ansan", oliko sillä siis eri välineet mitä mainosti?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,862
Reaktioarvo
2,893
"Ansan", oliko sillä siis eri välineet mitä mainosti?
Kyse on siis vaan siitä että se on ihmisenä vähän... Noh. Emt. Erikoinen. En ihan täysin olis siihen voinut luottaa. Ja vaikka olisinkin voinut luottaa niin yh ei, ällöttää ja ahdistaa se ihminen. Toisaalta oli kuitenkin osittain kiva että joku kiinnostui musta mutta eipä sille mitään mahda nyt sitten, tää on tämmöstä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,999
Reaktioarvo
8,483
Kyse on siis vaan siitä että se on ihmisenä vähän... Noh. Emt. Erikoinen. En ihan täysin olis siihen voinut luottaa. Ja vaikka olisinkin voinut luottaa niin yh ei, ällöttää ja ahdistaa se ihminen. Toisaalta oli kuitenkin osittain kiva että joku kiinnostui musta mutta eipä sille mitään mahda nyt sitten, tää on tämmöstä.
Uutta matoa vaan koukkuun!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,862
Reaktioarvo
2,893
Ei vittu literally obsessoin tästä asiasta varmaan siksi että aina kun mietin sitä ihmistä niin mua sattuu siksi että mun elämäni rakkaus ei rakasta mua. Siis kun olin sen mun sillosen säädön kanssa niin osittain koin että jes joku haluu mut. Mutta nyt se oikeasti on alkanu vituttaa vaan niin helvetisti tää koko asia koska mua sattuu niin paljon se että joku halus mut, mutta mun elämäni rakkaus ei haluu mua, varmaan koskaan. Mä en voi vittu sanoin kuvailla sitä vitun tuskaa ja kipua joka tulee siitä että joku halus mut kerrankin mut mun tunteet on jossain niin täysin muualla. Oikeasti se tunne oli niin hämmentävä kun yhtäkkiä ihmiset alko osottaa kiinnostusta muhun (yleensä miehet mut joukossa oli ehkä yks muija) sen jälkeen kun luulin ettei kukaan koskaan tykkäis musta, aiemman kokemuksen perusteella. Sitten kun yhtäkkiä mua alko porukka iskemään niin se tuntui hämmentävältä ja oikeasti tavallaan sattuu että en ikinä pysty olla ees onnellinen jonkun toisen kanssa ku... Nii, timpan.

Sitä kuvitteli et must tulis sellane ku muistaki. Oli niin helpottava tunne kun sit jätkät (ja muija) osotti kiinnostusta, mut mul ei koskaan oo ollu tarpeeks tunteita, oon ihan ku joku vitun ongelmainen tyyppi joka vaa haahuilee ja kaikki on sekavaa. Joitain kohtaa mulla jopa oli tunteita ja yhteen olin kunnolla semi rakastunutkin, mutta ei siitä sitten tullut mitään edes lähellekään suhteen tapaistakaan, ja nyt oon ilonen siit ettei tullu. Toisaalta osa musta miettii että miten vahvat mun tunteet silloin oli siihen ja tavallaan se on harmi että asiat meni näin, mutta silti oon ilonen ettei siitä tullu mitään. Mutta oikeasti välillä vaan tuntuu et mus on jotain vikaa ku haluun ainoastaan timpan. Ja no... Hessu, mut. Nii. Mut koska en mieti ketään muita niin mua oikeasti huvittaa mut ahdistaa ja tuskastuttaa kun oon niin ongelmainen tapaus ja mun on vaan pakko torjua kaikki ja sit ihmiset varmaa ajattelee et eiks mulle kelpaa kukaan xD aaaaaaaa hemmetti ku emmä vaa pysty, olin oikeasti muutamaankin ihastunut ja siit ois Ehkä voinu tulla jotain mutta kun vittu. Ja toisaalta ehkä en ollut valmiskaan. Ja ehkä en ollu valmis siks et mul ei ollu tarpeeks tunteita. Koska vasta nyt must tuntuu siltä et kuolen ilman timppaa. Jotenki tuntuu et se on ainut jota en vaan voi ohittaa silleen loppujen lopuksi mitenkään vaikka kuinka yrittäis. Luulen et mul on oikeesti jotain lievää sitoutumiskammoa tai jotain ahdistustakin ollu siinä mukana, ihan varmasti on ollu ja siks ehkä en myöskään pystynyt mihinkään kenenkään kanssa, mut jos saisin timpan niin en usko että pelkäisin liikaa. Kai mä enemmän pelkään elämää ilman sitä. Koska tuntuu niin tuskaselta ettei se oo mun.

Huoh ja taas puhun niinku timppa ois jotenki ainoo ja kohkaan siitä vaikka hessukin on edelleen mun mieles :D jooh nää on taas näitä yöllisiä mietteitä kun ei saa unta ja asiat ja ajatukset vaan menee ihan omia reittejään. Mutta mä oikeasti aika useinkin ahdistun ja mietin näitä asioita ja sitä et oisko mun "pitänyt" tarttua tilaisuuteen joidenkin niiden tyyppien kohalla mut sit kuitenki mä tiedän et ei ois pitäny. Enkä ois pystynykään. Mut silti vaan joku pieni ääni vaa sanoo et jos oisin jotenki pystyny tarttuu tilaisuuteen nii oisin ehkä rakastunu onnellisesti. Mut sit taas toisaalta miten must tuntuu et ennemmin tai myöhemmin olisin rakastunu timppaan joka tapauksessa. Mun on vaan vaikee kuvitella et oisi pystyny välttää sitä ikinä, olin mä sitte suhteessa tai en. En tiiä, se ny on jossittelua mut joka tapauksessa must tuntuu et tän oli tarkotuskin mennä näin. Äh. Varmaan aika kuunnella taas Champagne problems koska siitä on näköjään muodostunu joku mun tunnusbiisi, samaistun siihen yllättävänkin paljon näiden kaikkien kuvioiden kautta, vaikka ei se ehkä ihan sama tilanne ookaan siin biisissä ku mul mut joka tapauksessa. Ja muistan ku kuuntelin sen biisin ekaa kertaa ni haukoin vaa henkeä ku samaistuin niin paljon ja olin just miettiny siinä tätä mun ex-säätöä ja mietin et miks mä en yrittäny mut sit tajusin et en ois voinu edes ja sitä paitsi nyt nään et mitä mun tunteet sitä kohtaan ois pitäny olla, sellasia ku ne on timppaa kohtaa nyt. Se oli jotenki niin hieno ajotus löytää se kappale ku mietin et oisinko voinu yrittää enemmän mut sit kuitenki huomasin sen et miks mun ei ollu koskaan tarkotuskaan päätyä sen kanssa yhteen. Voi jeesus. Haluun vaa ajatella et täl kaikella on tarkotus, ehkä se kuulostaa muiden mielestä tyhmältä mut mä en osaa olla ajattelematta et asiat on niin ku niiden pitää olla. Harmi vaan että mun pitää kärsiä sen takia siitä että timppa ei oo mun.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,862
Reaktioarvo
2,893
Helvetti miten tää on melkee niiku joku elokuva :D sillee.... Lyhyt "suhde" ja vielä basically perhetutun tai semmosen kanssa ja sit vaa oot sillee vittu painu helvettiin mut sit pelkäät että teit väärin koska syyt???????? Ja mietit sitä silleen eihhhhhh mut sit rakastut ihan korvias myöten erääseen ja sen jälkeen näet tän ex-säädön randomisti vähän kuin sattumalta ja sil on uus muija ja katot sitä silleen ei nyt saatana tho ja vittuunnut niitä kattoessas koska mietit vaan sitä tyyppiä johon oot rakastunu ja sua ahistaa kuinka et voi olla sen kaa niinku sun ex-säätö ja sen muija on sun nenän edessä

Ja sit vedät viinaa kaksin käsin sinä iltana, tietysti, ja päädyt lattialle nyyhkyttämään. Kohtalon ivaa oli vielä se et sinä yönä tuli sattumalta Kontio & parmas telkkarista ja katoin sitä umpihumalassa XDDDD ja tosiaan nyyhkin siinä jotain koska timppa.

En voi oikeesti tän kanssa xDDDDD ja toikin kännäysilta oli fr tammikuussa ja edelleen tää on tämmöstä mitä vittua XDDDDDDDDDDDDDJFKFKFKFLLFKFKFKF

enkä muuten sen jälkeen oo juonu muutamaa siiderii enempää, gosh siitä on aikaa ku oon juonu kunnolla mutta hyvä vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,862
Reaktioarvo
2,893
Räääh naurattaa ku olin äsken lenkillä ja tuli mieleen ku kävelin niitä samoja reittejä mitä sillon kun oli tää säätökuvio ja muistan yhenki kävelylenkin sillon yhtenä iltana ku mä ahistuin ihan hirveesti siitä koko säädöstä ja muistan et koin jotenki et mun PITÄIS tykätä siitä kunnolla mut en tykänny. Sillee et mul pitäis olla tunteita sitä kohtaan mut ei oo. Mut en vaa tajunnut ehkä kunnolla sitä et eiköhän toi ja se ahistuksen määrä jo kerro sen ettei mun kuulu olla sen kaa xd huudan miten oikeesti ajattelin et mun on pakko olla sen kaa. Oikeesti. Mä jotenkin koin et mun pitää olla sen kaa jostai velvollisuudentunnost mitä vittua. Tosin ymmärrän miks mulla oli sellanen olo, ku mulle tulee huono omatunto tommosista ni se on sit tämmöstä.
 
Ylös Pohja