Peruskoulu Huomenna on matikan valtakunnallinen

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mää kuolen D::::::
Ja perjantaina ois yhteiskuntaopin koe jossa on hirveen laaja alue eli vielä pahentaa tilannetta ;___;

;______________;
;_____________;
;____________;
;___________;
;__________;
;_________;
;________;
;_______;
;______;
;_____;
;____;
;___;
;__;
;_;
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla tulee olemaan varmaankin tossa viikolla 20 kuusi tai seitsemän koetta kun viikolla 19 on kolme tai neljä mutta oon pois koulusta koko viikon ja sitten sillä viikolla ois kans jo valmiiksi kolme. Kiva juttu.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulla tulee olemaan varmaankin tossa viikolla 20 kuusi tai seitsemän koetta kun viikolla 19 on kolme tai neljä mutta oon pois koulusta koko viikon ja sitten sillä viikolla ois kans jo valmiiksi kolme. Kiva juttu.
Mitääääääää
Meillä vaikka ois pois nii ei sais ees olla niin montaa
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mitääääääää
Meillä vaikka ois pois nii ei sais ees olla niin montaa
Tää nyt on tällästä. Yhdelle opettajalle koitin ehdottaa että jos tekisin sen kokeen mieluummin etuajassa kuin jälkikäteen mutta oli kauhean loukkaantuneen oloinen tästä kysymyksestä ja totesi vain ettei hänellä ole koetta valmiina minulle vielä silloin. :/
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tää nyt on tällästä. Yhdelle opettajalle koitin ehdottaa että jos tekisin sen kokeen mieluummin etuajassa kuin jälkikäteen mutta oli kauhean loukkaantuneen oloinen tästä kysymyksestä ja totesi vain ettei hänellä ole koetta valmiina minulle vielä silloin. :/
No höh :( Onpa tyhmää
 
Ylös Pohja