Huomenna on mun eka TET-päivä ja jännittää ihan sikana D:

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mun pitää mennä bussilla Helsinkiin ja jäädä kyydistä ennen ku se on siellä viimesellä pysäkillä ja oon mennyt vaan kerran yksin bussilla ja sillonki matkustin vaan kunnan sisällä toiseen kylään. D: Onneks sentään lääkärikäynnin saa siirrettyä tiistaille ja samoin verikokeenki voi ottaa sillon, koska muuten siitäkin tulis taas säätöä. Ja mul on vaan neljän päivän tetti ja oon siitä vaan ton yhen päivän siellä tet-paikalla, kun se on siis lehti niin niil on nyt koronan takii hirveesti etätöitä ja silleen. Ja koska kolme muuta päivää on etänä niin se tarkottaa sitä, että mun pitää huomenna tehdä itsestäni tosi hyvä vaikutelma vaikka oon välillä hidas oppimaan uudessa ympäristössä toimimista ja vuorovaikutusta ja aluks oon aina tosi hiljanen. Ja sit ku niiden pitää täyttää semmonen lappu, miten suoriuduin tetistä niin monet niistä kysymyksistä pystyy täyttämään vaan sillon, jos näkee sen tettiläisen. Missä te ootte olleet, tai haluisitte olla tetissä ja miten teidän eka tetti meni?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kukaan ei oo vastannut tähän, joten uppaan tätä vähän, koska haluan kuitenkin jutella yleisesti ees tet-asioista. :D
 
Ylös Pohja