On, loppu on jo lähellä.Join teetä, tai oikeastaan sellaista kuumaa inkivääri-sitruunajuomaa niin alkoi. Onko tämä Skeletorin loppu..
Eri asia olla kuollut sisältä kuin fyysisesti kuolla.Älkää surko takiani, olen jo kuollut!
Ei kaikkea tarvitse ymmärtääkkään jos ymmärrys ei riitä prosessoimaan perus informaatiota.En y,,ärrä+??
Minä sitten olen varmaan myös! Lepää rauhassa…Älkää surko takiani, olen jo kuollut!
Opettelisit joogaamaan…Huutis ruumiille, selittääkin miksi olet jäykkis..
Haluatko sitten opettaa?Kävin aikoinani joogatunneilla.
Et, oletko parturi? Tai oletko omistanut mullettia ikinä?Näytänkö joltain intialaiselta gurulta?
Voi ei :( ajattelin tässä eri hiustyylejä ja niiden sopivuutta itselleni. Taidankin ostaa peruukin.En ja hyi en.
ps. mullet-gearit päättävät keskustelun.
Hyvä homma, hienoa kun tarkensit.Suomeksi se on ihan takatukka.
en kerro!Eipä kestä, vai suosisitko "you're welcome"-geareja?
Miten ois voinukkaan olla loppu ku vasta yhes toises keskustelus sanoit että oot ikuinen :DEi ollutkaan loppu, vaikka yhdessä vaiheessa näin kirkkaan valon tunnelin päässä. Sitten tajusin, että sehän on alikulkutunneli ja siellä valot.. kylläpä nolotti!
JuuKuolemakaan ei pidä minua loitolla täältä!
Miltä se tuntuu ku siis mul äskön tuntu sydämmes sellasta pistelyä ja mul on aikasemminki tullu tollasta pistelyäJoin teetä, tai oikeastaan sellaista kuumaa inkivääri-sitruunajuomaa niin alkoi. Onko tämä Skeletorin loppu..