Hyi vittu mikä vanha ukko

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Äsken vein yhen vanhan ukon (92v) huoneeseensa ja siellä sit jotain verhoja availin, tuuletinta laitoin päälle ja kattelin tauluja samalla kun puhuttiin kissoista. Sit kun olin lähössä niin ukko laittaa käden ihan mun alavatsan ja puoliks pillun päälle ja kysyy et onks sua täältä koskaan koskettu. Meinasin oksentaa siihen paikkaan koska olin pitäny sitä siihen asti ihan järkevänä. Vastasin vaan ei ja lähin aika äkkii pois.

Voihan sillä olla päässäkin vikaa tai jotain kun on aika vanha mutta silti pitäis ymmärtää että lapsiin ei saa koskea
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hyi perkele soikoon 🤢🤢 voi olla joo että on päässä vikaa tai jotain mut se ei ole mikään oikeutus tollaseen. vituttaa että ihmiset ei voi näköjään mitenkään olla koskematta muita ilman lupaa - oksettavaa

/ edit. olin näköjään jättänyt basically lauseeni kesken
 
Viimeksi muokattu:

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,151
Reaktioarvo
5,470
Kannattaa ehdottomasti kertoa jollekin tuosta. Toivon mukaan asiat järjestetään niin, ettei sinun tarvitse olla kyseisen miehen kanssa tekemisissä.

Hoitotyötä tekevilläkin on oikeus kokea olonsa turvalliseksi työssään ja tuollaista käytöstä ei tule keneltäkään hyväksyä.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Kannattaa ehdottomasti kertoa jollekin tuosta. Toivon mukaan asiat järjestetään niin, ettei sinun tarvitse olla kyseisen miehen kanssa tekemisissä.

Hoitotyötä tekevilläkin on oikeus kokea olonsa turvalliseksi työssään ja tuollaista käytöstä ei tule keneltäkään hyväksyä.
Tää. Hyi hitto🤮vanha ikä ei todellakaan ole mikään oikeutus mihinkään tollaseen ja kannattaa tosiaan kertoa jollekin esimiehelle niin ei tarvitse saman ihmisen luo enää jatkossa mennä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mikä hitto sellasii ihmisii vaivaa jotka yhtäkkiä vaa rupee koskee ilman lupaa. Tulee vaa mieleen omaki ex-säätö jonka oli sit pakko hiplaa persettä hyi vittu, eiks tollasta vois eka kysyy et saanks mä koskee sua...... Ei se nyt niin vaikeaa ole....
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Hyi :( Vaikket olisikaan siellä enää pitkään töissä niin kannattaa silti ottaa siellä puheeksi! Ja kannattaa myös puhua asiasta jonkun lähipiiriisi kuuluvan kanssa tai tarvittaessa ammattilaisen kanssa, ettei se jää vaivaamaan mieltä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hyi helkkari sentään D:! Vaikka miten vanha oiskin ja näin ollen kenties dementikko tai jotenkin muuten sairas, niin ei se mitenkään oikeuta häntä tekemään sulle tommosta. Aivan varmasti ällötti sekä itse tapahtuman että miehen iän takia. Luulis että kun on vielä vanha ihminen kyseessä, niin edes jonkinlaista kunnioitusta löytys.. en vaan ymmärrä miten jotkut ei osaa olla koskematta muita. Ja todellakin siellä työpaikalla kannattaa kertoa tuosta, jotta tän vanhuksen käytökseen puututaan. Onneks pääsit pois sieltä niin ei tarvii nähä sitä ällötystä enää D: Ja ite oisin varmaan oikeesti läimässy sitä naamaan tai jotain, ihan sama vaikka niin ei sais tehä. Mutta on tuo vaan jotain niin pöyristyttävää, ja oon pahoillani että siulle kävi noin :/ Kannattaa ehdottomasti puhuu jollekin, ettei se jäis painamaan mieltä. Ja muista ettei se oo millään tavalla siun syy, vaan sen ukon päässä on jotain pahasti vialla.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja