Aihe vapaa Hyvää päivää kaikki! Mitä teille kuuluu?

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
En melkeen ees osaa käyttää tätä varasijaa, mutta ei hätää, kyllä tämä tästä opitaan. Ihanaa huomata, miten monet demittäjät ovat tänne eksyneet. Ihan kivan oloinen sivusto. Miten teidän päivät on menneet? Kertokaa vapaasti, niin mielellään kuulisin. :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,072
Reaktioarvo
2,914
En oo tehnyt mitään järkevää :D tosin oonkin toipilaana koska kaaduin eilen lenkillä joten toinen jalka on vähän kuollu nyt. Muuten olisin voinu käydä lenkillä tänäänkin mutta ei nyt voi D: emt oon vaan kriiseilly ihastuksia ja kaikkea muutakin mahdollista ja yrittäny kerätä rohkeutta ottaa yhteyttä yhteen paikkaan ja nii. Emmää tiä.
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Heissulivei!
Itellä pyyhkii ihan hyvin, hiemahkon stressailen kaikkea, mutta kylläpä tästä selvitään!
Tänään oli hissan koe, enkä tiiä menikö se ihan hyvin vai aivan paskasti. DD:D

Joo, nyt alkaa aukeemaan tää Varasija mullekin, ja tosiaan ihanaa että ees osa tutusta porukasta tännekin on päässy. <3

Mut juu, mites sulla? ;3
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
869
Reaktioarvo
1,569
Suoraan sanottuna stressaava viikko alkamassa ja vituttaa, mutta kaikesta selvii. On ennenki selvitty. Oon istunu koneella, pelaillu ja kuunnellu musaa. Asteikolla 6/10.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Ulkona kävin valokuvailemassa maisemakuvia. Nyt juon teetä, lämmittää kivasti ulkoilun jälkeen. Fiilikset aika hyvät!
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
En oo tehnyt mitään järkevää :D tosin oonkin toipilaana koska kaaduin eilen lenkillä joten toinen jalka on vähän kuollu nyt. Muuten olisin voinu käydä lenkillä tänäänkin mutta ei nyt voi D: emt oon vaan kriiseilly ihastuksia ja kaikkea muutakin mahdollista ja yrittäny kerätä rohkeutta ottaa yhteyttä yhteen paikkaan ja nii. Emmää tiä.
Voi ei paranemisia sen jalan kanssa. D: <3
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Heissulivei!
Itellä pyyhkii ihan hyvin, hiemahkon stressailen kaikkea, mutta kylläpä tästä selvitään!
Tänään oli hissan koe, enkä tiiä menikö se ihan hyvin vai aivan paskasti. DD:D

Joo, nyt alkaa aukeemaan tää Varasija mullekin, ja tosiaan ihanaa että ees osa tutusta porukasta tännekin on päässy. <3

Mut juu, mites sulla? ;3
Tuttu tunne peruskouluajoilta toi "en tiiä menikö hyvin vai ihan paskasti" :D. Itellä kun ei enään hirveesti kokeita ole koulussa, niin harvoin enään tulee koettua sitä tunnetta, mutta silti joskus. :D

Itellä menee ihan hyvin. Oon tänään tehnyt paljon kouluhommia (ja laiskotellut...) ja käynyt lenkillä, hoitanut koiraa ja sen semmosta. Oon tosiaa laiskotellut parisen tuntia (okei myönnetään vähän enemmän) kun pitäis tehä kouluhommia. Pitää jotenkin yrittää nyt saada motivaatio.. :D
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Suoraan sanottuna stressaava viikko alkamassa ja vituttaa, mutta kaikesta selvii. On ennenki selvitty. Oon istunu koneella, pelaillu ja kuunnellu musaa. Asteikolla 6/10.
Varmasti selvitään tästäkin viikosta tavalla tai toisella! Kyllä kovasti toivois, että ois kesä, kun alkaa tosiaan tää talvi (ja oikeestaan koulu myös) riittämään. D:
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mäkään en osaa käyttää tätä yhtään. :D Mut en oo tehny tänään mitään ihmeellisempää kun käynyt koulussa ja ulkona kävelemässä. Lisäks äsken järjestettiin musaryhmä ja oon tosiaan osastolla, jos mietit mikä ihmeen musaryhmä. :D
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
197
Reaktioarvo
232
musta tämä foorumi on ihanan selkeä ja jopa helppokäyttöinen, en ees muistanu miten paljon oon kaivannu tätä avatarsysteemiä vanhoista foorumeista ;______; vaikka tällä hetkellä tuo mun ei vielä kovin kummoinen olekaan

alan kuuntelemaan luentoa ja sitten rääkkään illalla itteäni koulutehtävien parissa
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Muuten ihan hyvää, mut demin lopetus on yllättävän iso asia, sitä odotellessa et alan itkeä D:
Enkä kyllä vieläkään jaksa koulussa oikeen mitään
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Tuttu tunne peruskouluajoilta toi "en tiiä menikö hyvin vai ihan paskasti" :D. Itellä kun ei enään hirveesti kokeita ole koulussa, niin harvoin enään tulee koettua sitä tunnetta, mutta silti joskus. :D

Itellä menee ihan hyvin. Oon tänään tehnyt paljon kouluhommia (ja laiskotellut...) ja käynyt lenkillä, hoitanut koiraa ja sen semmosta. Oon tosiaa laiskotellut parisen tuntia (okei myönnetään vähän enemmän) kun pitäis tehä kouluhommia. Pitää jotenkin yrittää nyt saada motivaatio.. :D
Haha! Peruskoulu on vähä tämmöstä... xd

Mut siis huippua että mennee ihan hyvin. <3
Ja kyllä laiskottelukin sallitaan, ei aina tartte vetää niska limassa!! (ei edes lähellekään joka päivä...)
Toivottavasti kadonnut motivaatiosi löytyy pian. <3
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oon kipeänä, joten päänsärkyä, flunssaa ja tolkutonta teenjuomista kuuluu D: varasijaan on kieltämättä vähän tottuminen mutta ehkä tää tästä, kivaa että tänne on näinkin moni eksynyt
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Parempaa kuin eilen. Eilen oli paha pms-kuilu. Tänään oon suht iloisesti hakannut duunia himassa jotakuinkin klo 11-21 :DDDD deadline lähestyy. Kävin kuitenkin ulkona ja tein jopa ihan oikeaa ruokaa, mitkä on voittoja.
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Haha! Peruskoulu on vähä tämmöstä... xd

Mut siis huippua että mennee ihan hyvin. <3
Ja kyllä laiskottelukin sallitaan, ei aina tartte vetää niska limassa!! (ei edes lähellekään joka päivä...)
Toivottavasti kadonnut motivaatiosi löytyy pian. <3
Joo kiitos näistä ihanista sanoista! <3 On ollut aikas paljon koulutehtäviä joululomasta lähtien joten joten.. Oon yrittänyt olla armollinen itselleni, ja just eilen sain kyllä pari tehtävää tehtyä, ja vaikka toisen niistä tein miten tein, niin olen ylpeä. :D Oon niin täydellisyyden tavoitteleva tän koulun suhteen, joten se tuottaa aika paljon stressiä, kun tehtäviä (ja vaikeita myös) on paljon. Mutta onneks hiihtoloman jälkeen helpottaa. :'D Mut pitää todellakin muistaa olla armollinen, ettei väsy. <3
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Mäkään en osaa käyttää tätä yhtään. :D Mut en oo tehny tänään mitään ihmeellisempää kun käynyt koulussa ja ulkona kävelemässä. Lisäks äsken järjestettiin musaryhmä ja oon tosiaan osastolla, jos mietit mikä ihmeen musaryhmä. :D
Aaa mitä te siellä musaryhmässä teette tai mikä sen idea on? :D
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
musta tämä foorumi on ihanan selkeä ja jopa helppokäyttöinen, en ees muistanu miten paljon oon kaivannu tätä avatarsysteemiä vanhoista foorumeista ;______; vaikka tällä hetkellä tuo mun ei vielä kovin kummoinen olekaan

alan kuuntelemaan luentoa ja sitten rääkkään illalla itteäni koulutehtävien parissa
Toivottavasti sait koulutehtäviä tehtyä. :)
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Muuten ihan hyvää, mut demin lopetus on yllättävän iso asia, sitä odotellessa et alan itkeä D:
Enkä kyllä vieläkään jaksa koulussa oikeen mitään
Et oo ainoo, jolle demin lopetus jotenkin iski. Mutta eiköhän tähän totu, ei se sen vakavampi juttu ole. Harmittaa silti, mutta on tää varasijakin ihan kiva. Kyllä tätä oppii vielä käyttämään yhtä hyvin kuin demiäkin. :)
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Oon kipeänä, joten päänsärkyä, flunssaa ja tolkutonta teenjuomista kuuluu D: varasijaan on kieltämättä vähän tottuminen mutta ehkä tää tästä, kivaa että tänne on näinkin moni eksynyt
Jep, kiva että näin paljon tuttuja demuja näkyy! Mutta paranemisia! Kipeänä oleminen on kaikista inhottavinta. D: <3
 

Kiwilintu

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
34
Reaktioarvo
34
Parempaa kuin eilen. Eilen oli paha pms-kuilu. Tänään oon suht iloisesti hakannut duunia himassa jotakuinkin klo 11-21 :DDDD deadline lähestyy. Kävin kuitenkin ulkona ja tein jopa ihan oikeaa ruokaa, mitkä on voittoja.
Itekki aina ajattelen, että pienetkin asiat on voittoja, joten hyvä sinä! :D
 

dekadentti

joulukuusibisnes
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
6
heräsin 7.30 ja sen jälkeen olen vaan maannut sängyssä paitsi kävin syömässä mutta sekin vaatii palautumista ja pitäisi opiskella mutta tekisi mieli lähteä ostamaan karkkia
 
Ylös Pohja