Mielenterveys Hyväntekeväisyys saa mulla ihan hirveitä pakko-oireita aikaan

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
I'm not even kidding, en kestä ollenkaan mitään hyväntekeväisyysjuttuja. Joka ikinen kerta tulee ihan kauhee ja syyllinen olo enkä pysty kestämään sitä. Lahjotan wwf:lle ja oon joskus ehkä muuallekin jotain lahjottanu mut siinä periaatteessa mun hyväntekeväisyysjutut ja tää ei tbh paljon enää naurata. Sinänsä naurattaa mut niiku oikeesti. Oon saanu joskus jopa paniikkikohtauksia tai sen tapasia tollastrn takii. Että joo en oikeesti jaksa enää näitä 24/7 syyllisyyden tunteita

Ton lisäks etenkin viime aikoina oon saanu pelkästään autossa olosta paniikkikohtauksen. About joka kerta nykyää ku meen autolla johonkin niin tulee paniikkikohtaus. Vaikka ois semi lyhyt matka ni ei vittu. Esim nyt käytiin mummun luona tänään ja menomatkalla tuli paniikkikohtauksen tapanen ja tulomatkalla myös. Lisäks eilen sain monta kertaa hyperventilointikohtauksia, sillon en ees menny autolla mihinkään mut kävin kävelyllä kyl mut niit tuli siis kotonakin. Itse asiassa kotona hyperventiloin pahemmin mut sillon ulkona tuli myös sellanen pieni tärinä tai joku. Mut joo nuo automatkat alkaa olla tosi pahoi. Tuntuu että ne menee vaa pahemmaks ja pahemmaks. Ja kaikki muukin. Nyt oon tietysti nukkunu hiton huonosti niin sekin ehkä vaikuttaa mut en tiiä
 
Ylös Pohja