Hyvästien aika on pian

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Sitten voidaan kyseenalaistaa oliko demiä oikeasti edes olemassa, vai oliko se meidän kaikkien yhteistä harhaa >:o
Hyvässä lykyssä psykiatrian sairausluokitusjärjestelmä saa jopa uuden asiaa kuvaavan diagnoosin. Tutkijat alkavat myös kiistellä siitä, kuuluuko kyseinen diagnoosi ensisijaisesti riippuvuuksien vai psykoosien ryhmään.

Vaihtoehtoisesti kokemukset "Demi.fi:n olemassaolosta" tai "demittämisestä" menevät jonkun kultin tai ufokokemusten piiriin.

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
pelästyin otsikkoa D: mut kieltämättä tuntuu vaa jotenki oudolta, et demi sulkeutuu. nojoo, hylkäsin sen aika nopsaan ku kuulin sulkemisesta ylipäätää ja oon vähä niinku sulkenu koko asian mielestäni, mut silti.

also en vielkään ymmärrä, miten huonosti tiedottamisen voi tehdä :D siis oikeesti, demin ylläpito mitä veetä? oon varmaan ikuisesti katkera D:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Säikähdin ku luin otsikon xD

Nyyh tää ei oo reilua yhtään Demi on mun elämä D:::::

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Hyvässä lykyssä psykiatrian sairausluokitusjärjestelmä saa jopa uuden asiaa kuvaavan diagnoosin. Tutkijat alkavat myös kiistellä siitä, kuuluuko kyseinen diagnoosi ensisijaisesti riippuvuuksien vai psykoosien ryhmään.

Vaihtoehtoisesti kokemukset "Demi.fi:n olemassaolosta" tai "demittämisestä" menevät jonkun kultin tai ufokokemusten piiriin.
:-O

Ylös Pohja