Inhottaa kun jään koko ajan jälkeen koulun aikataulusta D:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tein tästä kyllä jo aiemminkin keskustelun mutta ihan pakko sanoa että vaivaa super paljon kun miulla on keskeneräsiä juttuja ainakin TVT:ssä (tieto- ja viestintätekniikka) ja ruotsissa, myös matikassa oon jälessä muista D: Opet vaan aina sanoo et kyllä niitä kerkee tehä myöhemminkin, joten pelkään että kohta miulle on kasaantunu semmonen hirmu pino niitä. Oon siis kympillä, joten tehään aika omaan tahtiin, mutta siltikään en meinaa pysyä perässä ja jutut jää kesken. Argh.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Äää, itekin oon tällä hetkel samas tilanteessa. Oon tyhmänä tehnyt työni kauheen pitkiksi, ja mulla on nyt muutama keskeneräinen työ työn alla. D: Pelottaa, saanko nää ajoissa valmiiksi.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mutta pystytköhän sä pyytää opettajilta lisäaikaa tehtävien tekoon? Ite ainakin aikoinani sain joskus valtavaan kuvislopputyöhöni lukiossa suht paljon lisäaikaa, kun en kerennyt normaalissa aikataulussa saamaan sitä valmiiksi. 🤔

Ja jos sulla olis jotain erityispiirteitä, jotka vaikuttaa opiskeluun, niin erityisopelle tai vastaavalle voi kertoa opiskelun kuormittavuudesta.
 
Ylös Pohja