Tuttu tunne D:Vaan ku pittää vaan siivota 🤥
Mutta nyt mää kyllä vaan istun huoneen lattialla D:D En jaksa siivotaaaahTuttu tunne D:
Mutta nyt mää kyllä vaan istun huoneen lattialla D:D En jaksa siivotaaaah
D::Reiphasta vaan D:
Kuulostaa kivalta D:
Tervetuloa!taidan liittyä seuraan jollet pane pahaksesi
Kauankos olet istuskellut jo?Tervetuloa!
hetkisenKauankos olet istuskellut jo?
voi puurukkaa D::Kuulostaa hyvältä tavalta viettää lauantaita! 😍
Itse kävin yhteen aikaan aina istumassa puussa. Ikävä kyllä toinen puu kaatui sen puun päälle ja upotti sen jokeen. > :o
Onneksi löysin uuden istuttavan puun. <3
R.I.P. puurukka. <3voi puurukkaa D::
rauha hänen muistolleen <3R.I.P. puurukka. <3
Käyn välillä muistelemassa sen puun luona yhteisiä hetkiämme. Omaksi onnekseen kyseinen puu ei ole sentään kuollut, mutta koska se kasvaa joentörmällä, toinen puu upotti sen jokeen niin syvälle, etteivät oksat kestäisi painoani uppoamatta itsekin sinne. Itse joki ei ole siinä kohtaa kovin syvä, mutta ei silti huvittaisi kastua. :Drauha hänen muistolleen <3
onnenpotku että jäi henkiin!Käyn välillä muistelemassa sen puun luona yhteisiä hetkiämme. Omaksi onnekseen kyseinen puu ei ole sentään kuollut, mutta koska se kasvaa joentörmällä, toinen puu upotti sen jokeen niin syvälle, etteivät oksat kestäisi painoani uppoamatta itsekin sinne. Itse joki ei ole siinä kohtaa kovin syvä, mutta ei silti huvittaisi kastua. :D
hetkinen metsässä tekee aina hyvää.hetkisen
Voi ei :cKuulostaa hyvältä tavalta viettää lauantaita! 😍
Itse kävin yhteen aikaan aina istumassa puussa. Ikävä kyllä toinen puu kaatui sen puun päälle ja upotti sen jokeen. > :o
Onneksi löysin uuden istuttavan puun. <3
Ei nyt sentään! Enhän minä moisia murhia kehtaisi täällä tunnustaakaan...Voi ei :c
Luulin ensin että se puu kaatui kun istuit siinä
Hyvä idea!Taidan käydä metsässä tänään.
Ihanalta kuulostaa!Minä kävelen metsässä ja asun metsässä
Onhan se, saa olla rauhassa ja juosta vaikka kilometrin matkalta pihan ympäri alasti eikä kukaan näkis sua :D sit voi pitää kasvimaata, nähdä paljon eläimiä ja kuulla lintuja, puiden humina on ihanaa kuultavaa, missään ei haise bensiini eikä ole muuta melua kuin luonnon omat äänet, ihanaa on myös kun talvi öin koko taivaankansi on tähtien peitossa, linnunrata ja kaikki näkyy ilman kaupungin valoa tosi hyvin, sit voi nostaa juomaveden suoraan lähteestä ja poimia marjoja kaikkialta :))Ihanalta kuulostaa!