Ihastuminen Itkettää mut en vaa saa itkettyä

Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Siis juttelin yhelle jätkälle ja meil oli hyvät keskustelut ja oon laittanu toho keskusteluun jotai mein juttuja:

No sit ei enää paljo juteltu ja nyt yks päivä hän kyseli mun kuulumisia ja tietysti vastasin eka. Sit hän kysy viel seuraavan päivän ja yritin vastaa ja kysyä myös häneltä mut se snäppi ei ollu lähteny ja sit en uskaltanu/kehannut enää uusiks laittaa, en tiiä miks.

No meinasin tänää mennä kysyy häneltä kuulumisia, ku oon saanu hyvin nopean ihastumisen ja sen välisen ei ihastus ajan ohi ja huomaan et oon oikeesti kiintyny jollai tasol siihe, mutta hän ei oo laittanu 3 tuntii snäppiä ni en oikee kehtaa laittaa useita snäppei peräjälkeen ni nyt mua masentaa..
Ja siis hän on ollut tuona aikana töissä mut ei oo vastannu vaik ennen kyl vastas töissä ja jutteli mun kans hyvinkin paljon..

Piti vaa purkautua jonnekkii, mut ehkä aamul kysyn siltä vaikka kui hän voi jos nyt edes vastaa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ehkä se ei vastaa sun snäppeihin enää työajalla just sen takii, koska sen pomoa alko ärsyttää, ku se sillon aiemmin oli koko ajan puhelimella? Mutta harmi et juttelu ei suju. Ei mikään kuitenkaan velvoita ketään olemaan puhelimen ääressä koko ajan. Toivottavasti vastais kohta.<3
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Ehkä se ei vastaa sun snäppeihin enää työajalla just sen takii, koska sen pomoa alko ärsyttää, ku se sillon aiemmin oli koko ajan puhelimella? Mutta harmi et juttelu ei suju. Ei mikään kuitenkaan velvoita ketään olemaan puhelimen ääressä koko ajan. Toivottavasti vastais kohta.<3
Nii. Ja hei se vastas viel eile et on rentoutumas ja kysy multa myös mitä teen ja sit ku olin vastannu ni se viel laitto et todella olen menossa road tripille. :D
 
Ylös Pohja