Mielenterveys Itkin eilen ja oli paska olla

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Rupesi vaan ahistamaan niin palijon.
Muuten ois ollu vaan se perus ilta-ahistus, vaan ku rupesin jostakin syystä ajattelee ihan hirveesti M:ää ja sit ku puhuin mun parhaan kaverin kaa ni sit suutuin yhdelle toiselle hyvälle kaverille ja raivosin sille ja haukuin sitä ja lopulta se sano et mä tuun katuu tätä ja et tajuun sen myöhemmin. Sit se esti mut ja mä estin sen jäläkeen sen.
Meinasin oksentaa ihan vaan mun olon takia, kaikki tuntu olevan pelkkää paskaa ja oisin halunnu hypätä samantien pää edellä jostain puun latvasta.

En vaan jaksa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Ja kiva ku se kaveri oli just se joka on auttanut mua tai vähintäänki yrittänyt auttaa ja kuunnellut ja jonka oisin halunnu nähä (näin sitä viimeksi syksyllä)
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Et oo hirvee ihminen D:! Sen ei ois pitäny estää sua ton takia, vaan kuunnella ja auttaa sua vaik mite huonost menis 3:. Jos menee huonosti ni joskus käyttäytymine voi varmaa senki takia olla erilaist, eikä siit pitäs sua tuomita jos et käyttäydy just niiku toine haluaa D:. Muista et susta välitetään kyllä ja oot tärkee ja ihana ihmine, ja vaik välil menee huonosti ni kyl se huono olo menee siit ohi <3!
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Et oo hirvee ihminen D:! Sen ei ois pitäny estää sua ton takia, vaan kuunnella ja auttaa sua vaik mite huonost menis 3:. Jos menee huonosti ni joskus käyttäytymine voi varmaa senki takia olla erilaist, eikä siit pitäs sua tuomita jos et käyttäydy just niiku toine haluaa D:. Muista et susta välitetään kyllä ja oot tärkee ja ihana ihmine, ja vaik välil menee huonosti ni kyl se huono olo menee siit ohi <3!
tämä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Et oo hirvee ihminen D:! Sen ei ois pitäny estää sua ton takia, vaan kuunnella ja auttaa sua vaik mite huonost menis 3:. Jos menee huonosti ni joskus käyttäytymine voi varmaa senki takia olla erilaist, eikä siit pitäs sua tuomita jos et käyttäydy just niiku toine haluaa D:. Muista et susta välitetään kyllä ja oot tärkee ja ihana ihmine, ja vaik välil menee huonosti ni kyl se huono olo menee siit ohi <3!
<333
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
784
Reaktioarvo
752
Kaikki tekevät virheitä. Munkin kaveri on estänyt mut muistaakseni useampaan otteeseen, koska oon verrannut itseäni häneen. Virheistä myös oppii. En ole enää verrannut, mutta riidat ovat aina harmillisia ja mulla ainakin ne painavat mieltä edelleen. Sitä vaan toivoisi olevansa täydellinen ja aina hyvissä väleissä kaikkien kanssa (ainakin mä), mutta ei se ihan niin mene. :( Toivottavasti saat asiat selvitettyä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Kaikki tekevät virheitä. Munkin kaveri on estänyt mut muistaakseni useampaan otteeseen, koska oon verrannut itseäni häneen. Virheistä myös oppii. En ole enää verrannut, mutta riidat ovat aina harmillisia ja mulla ainakin ne painavat mieltä edelleen. Sitä vaan toivoisi olevansa täydellinen ja aina hyvissä väleissä kaikkien kanssa (ainakin mä), mutta ei se ihan niin mene. :( Toivottavasti saat asiat selvitettyä.
<3
 
Ylös Pohja