Hyvä homma, entäs se estonian uppoaminen?ei tullu
Hyvä homma, entäs se estonian uppoaminen?ei tullu
estonia uppos 28.9.1994Hyvä homma, entäs se estonian uppoaminen?
ohhoh!estonia uppos 28.9.1994
se on yleistietoaohhoh!
En minä sitä todellakaan tiennytkään… kertoisitko seuraavana vaikka suhteellisuusteoriankin?se on yleistietoa
Hyvä että nyt älysit!onneksi voin käyttää incnore toimintoa
Suosittelen teillekinHyvä että nyt älysit!
En minä nyt ala ketään hidettämään, kun ei ole tarvetta!Suosittelen teillekin
Minä en ainakaan sinulle!Voi tätä elämää.. mutta ootko @Meikävaan nyt vihanen mulle koska must tuntuu että tossa koko hommassa tapahtu väärinkäsitys tai jotain..
Enkä minä myöskään sinulle tai kellekään.Minä en ainakaan sinulle!
En tietystikään!Voi tätä elämää.. mutta ootko @Meikävaan nyt vihanen mulle koska must tuntuu että tossa koko hommassa tapahtu väärinkäsitys tai jotain..
Jee!En tietystikään!
Minun kesu: https://varasija.com/threads/siis-mitä-vittua-ylilauta.5936/Mitä tapahtuu? Mikä keskustelu suljettiin? En ikinä oo paikalla kun tapahtuu mielenkiintoisia asioita
suljettiin koska noi lukio pellet luulee et suomessa lukion käymisessä olis hyötyäMitä tapahtuu? Mikä keskustelu suljettiin? En ikinä oo paikalla kun tapahtuu mielenkiintoisia asioita
Ei saatana nyt ihan oikeasti. Keskustellaanko seuraavana ammattikoulun ja lukionkin eroista, kun piti tämäkin nostaa? Missä vitun välissä kukaan on sinulle noin sanonut.suljettiin koska noi lukio pellet luulee et suomessa lukion käymisessä olis hyötyä
Menikö hattuun et taida ymmärtää ironiaaEi saatana nyt ihan oikeasti. Keskustellaanko seuraavana ammattikoulun ja lukionkin eroista, kun piti tämäkin nostaa? Missä vitun välissä kukaan on sinulle noin sanonut.
Olen päättänyt loukkaantua kaikesta, vitun amis!Menikö hattuun et taida ymmärtää ironiaa
Oikeudessa tavataan…Huutista!
Turha naamioitua, tunnistan sinut kaikkialla!
en oo amiksessa edelleenkäänOlen päättänyt loukkaantua kaikesta, vitun amishintti!
Oikeudessa tavataan…