Jaahas täällä taas

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Kauanhan siitä ois kun viimeksi täällä päin käynyt ja osaa kohan enää ees käyttää varasijaa :D

Mut hei kertokaa että miten menee
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
äiti kuoli rintasyöpään pari kuukautta sitten, aloitin nyt syksyllä opinnot ja yritän jatkaa mihin keväällä jäin, huomenna pitäisi tulla paketti Amazonista kaikkea kivaa leivontaan liittyvää tavaraa enkä malta odottaa ja aloitin eilen fysioterapian käsien takia et saisin ne joskus kuntoon. joten vaihtelevaa! entä itsellesi?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Miekään en meinannu niin jäin kotia nukkuun :D
Ite en ihan noin kehtaa tehä xD Joskus oon tunteja lintsannu lukion aikana mut sillon ne on ollu niitä et ois muutenki ollu sen oppitunnin aikana joku muu meno mikä ois vieny suurimman osan tunnista :'D
Ja toki jos oon nukkunu pommii nii en ois mitenkää päässy 40 km päähän ku ei mun vanhemmat pysty viemään
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ite en ihan noin kehtaa tehä xD Joskus oon tunteja lintsannu lukion aikana mut sillon ne on ollu niitä et ois muutenki ollu sen oppitunnin aikana joku muu meno mikä ois vieny suurimman osan tunnista :'D
Ja toki jos oon nukkunu pommii nii en ois mitenkää päässy 40 km päähän ku ei mun vanhemmat pysty viemään
Oon silleen vähän kipee niin jöin mielelläni kottiin :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
äiti kuoli rintasyöpään pari kuukautta sitten, aloitin nyt syksyllä opinnot ja yritän jatkaa mihin keväällä jäin, huomenna pitäisi tulla paketti Amazonista kaikkea kivaa leivontaan liittyvää tavaraa enkä malta odottaa ja aloitin eilen fysioterapian käsien takia et saisin ne joskus kuntoon. joten vaihtelevaa! entä itsellesi?
Ikävä kuulla äidistäsi. Osanotot<3

Kuulostaa muuten siltä että elämässäsi on silti paljon kivoja asioita se on mukavaa ja jep ei kaiken tarvi olla tasaista.

Ja ihan hyvää minulle.
Uudessa koulussa aloitin viime kuussa ja oon viihtynyt hyvin.
Löytyi myös kavereita josta oon tosi iloinen. Ainut epäkohta on että kiinnostuin jo toisesta mun luokkalaisesta tänä syksynä, enkä jotenkin usko että sitä kiinnostaa minä :D

Pitäs saaha motia kyllä opiskella ja lukea kokeisiin mutta no näil nyt mennään :P.
 
Ylös Pohja