Jälkkää/kakea saaneita?

Reaktioarvo
5,133
Minulle uhattiin jälki-istuntoa jollain ihan alaluokilla, oli tyyliin ehkä eka tai toinen luokka, sillä olimme yhdessä kavereideni kanssa todella pahoja ja pyöräilimme toistuvasti päiväkodin pihan läpi (se oli nopea reitti meidän koulun pihalle). Ikinä en todellisuudessa saanut.

En ole ihan varma, olivatko ne kasvatuskeskusteluja vai jotain lievempiä, mutta luokkani tyttöjen keskuudessa oli muutaman yksilön takia hirveitä draamoja 3-5-luokkien aikana. Niitä selviteltiin välillä useiden opettajien kanssa useilla eri tavoilla.

Reaktioarvo
5,133
Minulle uhattiin jälki-istuntoa jollain ihan alaluokilla, oli tyyliin ehkä eka tai toinen luokka, sillä olimme yhdessä kavereideni kanssa todella pahoja ja pyöräilimme toistuvasti päiväkodin pihan läpi (se oli nopea reitti meidän koulun pihalle). Ikinä en todellisuudessa saanut.

En ole ihan varma, olivatko ne kasvatuskeskusteluja vai jotain lievempiä, mutta luokkani tyttöjen keskuudessa oli muutaman yksilön takia hirveitä draamoja 3-5-luokkien aikana. Niitä selviteltiin välillä useiden opettajien kanssa useilla eri tavoilla.
Ai niin, on uhattu jälkällä myös syystä että samaisilla alaluokilla menin kävelemään jälleen niiden samojen kavereiden kanssa vasta vahatulle lattialle. Hui kamala kuinka paha olen ollut pikkukoululaisena. :D

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
En oo ikinä saanut kumpaakaan ja oon käynyt koulua yheksän vuotta. Tavote on ettei semmosta tuliskaan. Muutaman kerran oon kyl perjaatteessa rikkonut koulun sääntöjä, koska ei sais mennä välkällä vessaan, mutta jos on hätä niin en mä oikein ajatellut housuunkaan pissata. Sitä paitsi oppitunnilla opet ei välttis päästä vessaan, enkä muutenkaan viittis kysyy koko luokan kuullen.

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Ja siis en tiiä, onko kukaan meidän koulusta saanut jälkkää vessassa käynnistä, ku se on ollut sääntönä vasta alle vuoden, mutta mun kaveri ainaki melkein sai siitä jälkkää ja sillä uhkaillaan, jos tyypit ei tuu äkkiä ulos vessasta, tai menee sinne välkällä

Ylös Pohja