Aihe vapaa Jännitää! D:

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Mul alkaa heti hiihtoloman jälkeen koulu, meen ensimmäistä kertaa noin vuoteen ja päämääränä on suorittaa 9lk loppuun.
Uus koulu ja yksin joudun mennä, onhan se haastavaa. Yhtäkkiä ison ihmismassan ympäröimänä uudessa paikassa ja luottamus ihmisiin on nolla.
Eniten huolettaa se et miten tuun jaksamaan terveyden takia, välillä esim. krooniset kivut on niin pahoja etten pysty nousta aamuisin sängystä tai nukkua.

Vanhemmilta sain heti kivat suorituspaineet kuten, "suoritat kaiken sitten helvetin hyvin ja nopeesti ettei mun tarvi katella tollasta loppu ikää."
Mä kun luulin et ne ymmärtäis ja näin mut näköjään ne on unohtanu mun terveys asiat täysin tai sit niitä ei vaan kiinnosta.
en tiiä miten tuun selvii tästä D:

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Olipas aika epäempaattinen vastaus vanhemmiltasi. :o

Vaikka peruskoulu jäisikin suorittamatta, kyllä sinäkin polkusi löydät, eikä se tee sinusta huonompaa ihmistä.
niin oli, ja nyt ihmetellään kun en halua jutella heille. tietysti harmittaa kun kaikki muut valmistuu nyt, ja itsellä tulee venymään mutta pääasia on kai se että saisin sen suoritettua ennemmin tai myöhemmin.
ja kiitos paljon! :')

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Kauheet vanhemmat

Ei ehkä sama asia mut ite meen ens viikolla kolmena päivänä yhteen uuteen paikkaan ja jännittää niin vitusti että oon varmaan ekan päivän ihan sekasin mutta katotaan nyt miten se menee

pingviini

Uusi
Reaktioarvo
9
Olipa töykeesti sanottu, ei ihme että sait suorituspaineita, tuleehan niitä vähemmästäkin :( Mä oon aina ollu samassa koulussa ku täällä on ala- ja yläaste samassa, nii en tiiä miltä tuntuu mennä uuteen kouluun, mut on varmaa stressaavaa. Mut kyl sää ihan varmasti tuut selviimään, ja jos menee vähän huonommin nii eipä sille voi mitään. Yrität vaan parhaas <3

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Kauheet vanhemmat

Ei ehkä sama asia mut ite meen ens viikolla kolmena päivänä yhteen uuteen paikkaan ja jännittää niin vitusti että oon varmaan ekan päivän ihan sekasin mutta katotaan nyt miten se menee
tulipa suoraan ensimmäinen lause (:D) kieltämättä ajattelen (isästä) useinkin noin, ei oo eka kerta kun loukkaa tai kohtelee muutenkaan väärin. äitini ei onneksi samalla tavalla puhu. tsemppiä sinullekin! :)

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Olipa töykeesti sanottu, ei ihme että sait suorituspaineita, tuleehan niitä vähemmästäkin :( Mä oon aina ollu samassa koulussa ku täällä on ala- ja yläaste samassa, nii en tiiä miltä tuntuu mennä uuteen kouluun, mut on varmaa stressaavaa. Mut kyl sää ihan varmasti tuut selviimään, ja jos menee vähän huonommin nii eipä sille voi mitään. Yrität vaan parhaas <3
oi kiitos paljon! :'3

tikkuihminen

Blöt
Reaktioarvo
138
Onpa inhottavaa sun vanhemmilta, niiden pitäisi ymmärtää sun terveysongelmat ja kannustaa eikä asettaa paineita. Sillä ei kuitenkaan oo mitään väliä vaikka oisit vuoden tai parikin ikäisiäsi jäljessä, aikaa on vaikka kuinka paljon. Ja terveys menee aina opiskelun edelle.
Mutta tsemppiä uuteen kouluun, tiedän tunteen. Kyllä siitä aina selviää.

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Onpa inhottavaa sun vanhemmilta, niiden pitäisi ymmärtää sun terveysongelmat ja kannustaa eikä asettaa paineita. Sillä ei kuitenkaan oo mitään väliä vaikka oisit vuoden tai parikin ikäisiäsi jäljessä, aikaa on vaikka kuinka paljon. Ja terveys menee aina opiskelun edelle.
Mutta tsemppiä uuteen kouluun, tiedän tunteen. Kyllä siitä aina selviää.
kiitos paljon! <3

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja