Jee, sain huijausviestin!

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Hei mulla on tullu kans tommone, mut se oli mukamas S-Pankilta xD Hauskinta oli se et sillon ku sain sen viestin mulla ei edes ollu vielä käyttötiliä, vaan mulla oli iskän ja äitin ylläpitämä säästötili lol
Eli siis ton viestin ois sit pitäny mennä mun vanhemmille eikä mulle haha
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Mulla tuli vaan joskus Postin nimissä joku "pakettianne säilytetään maksua vastaan ja linkki, mutta onneksi en avannut sitä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Aapua mua rupes ihan ahdistamaan et jos joskus menisin noihin…
Siis hauskintahan tässä on se, että mua ahdistaa tässä tässä kuvitteellisessa ansaan lankeamisessa eniten se, että olen silloin tyhmä ku menen siihen huijaukseen… ei niin paljon se, mikä siitä seuraisi. Tyylii itkisin vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttäni xD
Mut onneks niin ei ole koskaan tapahtunut ja olen osannut tunnistaa huijausviestit aina…
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Aapua mua rupes ihan ahdistamaan et jos joskus menisin noihin…
Siis hauskintahan tässä on se, että mua ahdistaa tässä tässä kuvitteellisessa ansaan lankeamisessa eniten se, että olen silloin tyhmä ku menen siihen huijaukseen… ei niin paljon se, mikä siitä seuraisi. Tyylii itkisin vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttäni xD
Mut onneks niin ei ole koskaan tapahtunut ja olen osannut tunnistaa huijausviestit aina…
Hehe joo siis mullahan kävi juuri näin kun kerran lähti facebookista kaikki tiedot johonkin mihin lie jonkun erittäin taidokkaan huijauksen seurauksena. Ei pätkääkään kiinnostanut ne tiedot itsessään, vaihdoin salasanan ja se siitä, mutta sitä itkin aika pitkään että kuinka tyhmä voin oikein olla.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tänään tuli joku avippi huijaus viesti. En kyllä muuten keksi miksi joku lähettelisi sattumanvaraisesti mainoksia.
 
Ylös Pohja