Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,762
Sanotaanko nyt näin että jos asiat nyt mennee niinku poliisit epäiled nii ei tainnu ihan puhdas onnettomuus ollakaan :)
mitä ihmettä?!Sanotaanko nyt näin että jos asiat nyt mennee niinku poliisit epäiled nii ei tainnu ihan puhdas onnettomuus ollakaan :)
Ei ihan, mut käytännössä lievempi versio siitäMurhayritys?!
Jepmitä ihmettä?!
Lievä murhayritys?!Ei ihan, mut käytännössä lievempi versio siitä
No ei se _murha_yritys oo xDLievä murhayritys?!
Miksi sitten annoit ymmärtää niin, mitä hän tarkoitti sillä?No ei se _murha_yritys oo xD
Ei lievää murhayritystä taida rikosnimikkeenä ollakkaanMiksi sitten annoit ymmärtää niin, mitä hän tarkoitti sillä?
Vältteletkö jotain..oletko lievästi murhaaja itse?Ei lievää murhayritystä taida rikosnimikkeenä ollakkaan
Tepon yritys? Siksikö Matti on hiljaa?Tapon yritys?
Kuolemantuottamusta ei voi yrittää, koska se on tahaton teko jolla aiheuttaa toisen kuoleman, eli yritys tai suunnitelmallisuus tekee siitä jo jotain muuta kuin kuolemantuottamuksen. Toki voi olla joku [törkeän] pahoinpitelyn yritys kyseessä?Tapon yritys tai kuolemantuottamuksen yritys (en tiedä onko se edes rikosnimike mutta joka tapauksessa). Tässäpä ne murhan lievemmät versiot.
tämäpä se olikin, kiitosKuolemantuottamusta ei voi yrittää, koska se on tahaton teko jolla aiheuttaa toisen kuoleman, eli yritys tai suunnitelmallisuus tekee siitä jo jotain muuta kuin kuolemantuottamuksen. Toki voi olla joku [törkeän] pahoinpitelyn yritys kyseessä?
Tekoäly-noitis nauraaKuolemantuottamusta ei voi yrittää, koska se on tahaton teko jolla aiheuttaa toisen kuoleman, eli yritys tai suunnitelmallisuus tekee siitä jo jotain muuta kuin kuolemantuottamuksen. Toki voi olla joku [törkeän] pahoinpitelyn yritys kyseessä?
Epäilen LUU RENGROS MIEHIÄMenee aika hämmentäväksi jos joku on tahallisesti yrittänyt vammauttaa koko teidän seurueen
Tää olisi kyllä aika pahaMenee aika hämmentäväksi jos joku on tahallisesti yrittänyt vammauttaa koko teidän seurueen
Hyi, minä mitään ai paskaa käytä! Paitsi ehkä R:n käytön tukena ...Tekoäly-noitis nauraa
Onkohan ollut yksi kyydissä olleista kohde vai kaikki :oMenee aika hämmentäväksi jos joku on tahallisesti yrittänyt vammauttaa koko teidän seurueen
R:n.. eli rankan sodomian uhrien tuessa?Hyi, minä mitään ai paskaa käytä! Paitsi ehkä R:n käytön tukena ...
voit uskoo et ollaan vielä hämmentyneempiä ::) Tai no ite oon kyllä enemmän ahistunu enkä haluais ajatella koko asiaa ku jo valamiiksi tosi pelottavaa ajatella et oltiin kirjaimellisesti parinkymmenen sentin päässä todennäkösestä kuolemastaMenee aika hämmentäväksi jos joku on tahallisesti yrittänyt vammauttaa koko teidän seurueen