Musiikki Jos mä kuulen nämä biisit vielä kerrankin tänään (tai tulevaisuudessa), niin työnnän topsipuikon korvaan

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
"All my bad habits lead to you" joka toinen biisi on tuo!
Siis rakkaat radiokanavien listamaisterit, säästäkää meidän tavallisten kuolevaisten mielenterveyttä ja olkaa soittamatta niitä samoja biisejä joka hiton päivä, 5 kertaa päivässä!
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Jos minä kuulen vielä kerrankin Billie Eyelashin ''Bad guyn'' radiosta niin saan varmaan jonkun kohtauksen, niin ärsyttävä biisi.
En kyllä yhtään ees tiiä että mitä kaikenmaailman Justin piipertäjiä sun muita muka artisteja siellä radiossa nykyään soi, kun yleensä, jos radio on päällä soi radio nostalgia. Myöskin kaikki musiikki mitä jossain kauppakeskuksissa tulee radiosta on kyllä sellasta korvasyöpää että ei tee edes mieli mennä kauppaan. Muutenkaan näillä mainstream paska kanavilla niinku NRJ, loop ja ylex tulee vaan ne samat biisit miljoona kertaa, ikinä ei keksitä mitään uutta, eikä kuunnelluteta vähemmän tunnettuja artisteja.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Yritin löytää parempia kanavia mutta kuulin vain suhinaa, no sekin parempaa kuin mitä joku nrj soittaa nykyään...
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Minä luulen, että tässäkin on kyse yksinkertaisesti rahasta. Radiokanavathan joutuu oletettavasti maksamaan korvauksia siitä, että saavat soittaa kappaleita radiossa. Jos niillä olis laajemmat soittolistat, ne joutuis maksamaan vielä useemmasta kappaleesta. Lyhyempi soittolista tulee halvemmaksi. D:
 
Ylös Pohja