Tyyli Jos menisit naimisiin millaiset sormukset haluaisit

Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
En halua vastauksia "en halua naimisiin" yms. Vastaa vain tohon kysymykseen ja saa laitella kuvia millaset haluaisit. Tai jos vaikka sulla on joku muu kiva sormus ni laitelkaa ihmees kuvia, tykkään.

2b3cdb842990aeff22c2c6dd6ace36f6.jpg
51FmCQmKrrL._SL1000_.jpg 3801e3282f6562235fb37cde6d48ae1d.jpg

Tossa muutamia malleja mitkä mun mielestä kivoja en tiedä mikä tulisi esim. vikana kanssa että sopis nätisti yhteen. Ja toi vikan timantti vois olla hieman pienempi, pyöreempi tai vaikka sydämen mallinen😍
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Ei tarvitsisi olla mitään timantteja tai koristeita, ihan vaan sellainen perustylsä rinkula olisi minusta kiva. Hopeinen, en pidä kultakoruista.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Siro ja halpa, ei timantteja eikä (kelta)kultaa. Ei perinteinen rinkeli. Pitäis myös jollain tapaa sopia yhteen kumppanin sormuksen kanssa, menee niin vaikeaksi etten varmaan mene naimisiin ollenkaan.

Eniten tykkäisin jos kumppani tekis käsityöihmisenä sormukset itse, olkoon vaikka ympyräksi väännettyä rautalankaa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Toi sun toka on nätti.
En halua mitään liian koristeellista enkä kallista enkä keltakultaa. Timantti saa olla mutta pieni.
En kuitenkaan halua ihan pelkään tyhjään renkulaa. Vaikeeta
 
Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
Toi sun toka on nätti.
En halua mitään liian koristeellista enkä kallista enkä keltakultaa. Timantti saa olla mutta pieni.
En kuitenkaan halua ihan pelkään tyhjään renkulaa. Vaikeeta
Sama homma ja sit tosi vaikeeta niiku yhistää joku sormus ain semmosen kanssa mitkä musta ois kivoja. Mutta tuskin tota vaikeeta mietintää mun kohdalle ees tulee
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Sinänsä ei oikeestaan mittää väliä kuha nyt vaa on joku

Mut siis itellä on tämmönen sormus (lol rihkamakoru nii kulunu tuolta sivusta) valamiiksi ja se näyttää ihan kivalta nii ehkä joku tän tyylinen:
1652378214760.jpg
En oo kummiskaa vielä löytäny mistään vastaavaa (eikä kyllä tarvis ettiikkää vielä moniin vuosiin mutta siis xD Tykkään sormuksista muutenki)
 
Ylös Pohja