Jotenkin ahdistaa ajatus siitä että maailmassa on ihmisiä jotka eivät pese käsiään kun… (jatkuu)

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ovat käyneet kakkosella. Ja jotkut pesevät kädet vain vedellä ja sekin ällöttää.
Jos täällä on joku sellainen niin kerro mikset pese käsiä vessareissun jälkeen? En tiedä lieveneekö ahdistus sillä mutta kiinnostaa vain.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
No tämä. Sama tuon vessanpytyn kannen sulkemisen kanssa.
Inhottaa kun jotkut tekee sitä "kiusallaan" -_-
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
No tämä. Sama tuon vessanpytyn kannen sulkemisen kanssa.
Inhottaa kun jotkut tekee sitä "kiusallaan" -_-
Risuja pitäis tuoda semmosille kiusankappaleille jouluna saatika ees niitäkään.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
Ja mieti, että on kokonaisia kansoja jotka ulostavat kadulle ja siirtyvät sitten tekemään esim. ruokaa pesemättä käsiään!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Joo tämä :'D
Ihan jo pelekästään siitä syystä pyrin käymään erittäin harvoin julkisissa vessoissa
Meillä kotona on sentään suht turvallista käydä ku mun äiti on aina ollu tosi tosi tarkka hygieniasta (sairaanhoitaja ku on) nii meillä kaikki on sit oppinu käymään vessassa hygienisesti xD
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,716
Reaktioarvo
844
Tän takia mun kumppiksenvalintakriteereihin kuuluu et pesee kädet ku käy paskalla.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tän takia mun kumppiksenvalintakriteereihin kuuluu et pesee kädet ku käy paskalla.
Totaaa siitä puheenollen… mä en oo nähny mun tapailukumppanin kylppärissä ikinä saippuaa… pitäiskö huolestua?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tuliskohan meille ero jos kysyisin siltä suoraan et käyttääkö hän saippuoita ja missä tilanteessa?
Voisin toki kysyy siltä sillee epäsuorasti että millaisista saippuoista hän tykkää.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,716
Reaktioarvo
844
Tuliskohan meille ero jos kysyisin siltä suoraan et käyttääkö hän saippuoita ja missä tilanteessa?
Voisin toki kysyy siltä sillee epäsuorasti että millaisista saippuoista hän tykkää.
Osta sille saippuaa joulunjälkeisistä alennusmyynneistä ja sano että sillä näytti olevan lopussa :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Osta sille saippuaa joulunjälkeisistä alennusmyynneistä ja sano että sillä näytti olevan lopussa :D
Vois kokeilla :D
Jos meidän suhde kestää tuon niin voin lopettaa ainaisen yliajattelun.
 
Ylös Pohja