jotenkin pysäyttävää ajatella miten paljon on tapahtunut viimisen viiden vuoden aikana

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
oon sairastunut ja saanut perheen sairastumaan. olen lopettanut koulun ja aloittanut sen uudestaan viiden vuoden jälkeen. olen sairastunut riippuvuuteen. selkäytimessä löytyi nesteontelo mikä on ihan pirun harvinainen. saanut kahdeksan uutta diagnoosia. olen kuullut olevani toivoton. toinen vanhemmista sairastui syöpään. mummo sairastui Alzheimerin. ja sitten tuli korona. olen joutunut hyväksikäytetyksi. olen eronnut ja palannut yhteen lukuisia kertoja. olen mennyt naimisiin. olen tullut pahoinpidellyksi useita kertoja. olen aloittanut terapian, keskeyttänyt sen ja aloittanut uudestaan. olen ollut kiireellisesti sijoitettu. olen ollut kaksi kuukautta katkaisuhoidossa. olen melkein kuollut enemmän kuin kerran. olen traumatisoitunut. olen saanut apua adhd:seen. olen lihonnut, laihtunut ja taas lihonnut. eräs toinen perheenjäseneni sairastui vakavasti. olen joutunut seuraamaan kun rakas tappaa itseään pala palalta. olen muuttanut kuusi vai seitsemän kertaa. olen asunut kadulla. olen rakastunut ja rikkonut sydämen. olen ollut psykoosissa. olen tapellut. laittanut muut itseni edelle.

tuntuu että tässä on tapahtunut ihan tarpeeksi yhdelle ihmiselämälle. hieman väsynyt olo ja rintaa puristaa tää kaikki muutoksen määrä. mitäköhän tää elämä vielä tuo tullessaan D= kertokaa toki myös elämänne suurimpia muutoksia viime vuosien aikana
 
Ylös Pohja