jou jou

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
463
No, käyn sitten vuoropuhelua itteni kanssa :(

Tänään oli vapaata koulusta, jes, mutta olin reipas ja tein rästissä olleita verkkotehtäviä. Oli kyllä ihan paskoja tehtäviä, mutta teinpähän kuitenkin aika monta. Pitäis kans koittaa saada kirjotettua essee yhestä elokuvasta, mutta oon laiska... Sitten oon kans tänään stressannu kesätöistä ja hienosti vältelly yhen työnhakufirman puheluita ja viestejä, koska ahdistaa puhua ihmisillle puhelimessa :)

Niin ja sitten oon kattonu youtubesta Wendigoonin uutta videota ja selannu tiktokkia. Tosi tapahtumarikas päivä kaikin puolin. Living the dream life of a 22 year old.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
362
Reaktioarvo
526
Mäkihyppy kisakatsomoa pidän pystyssä koska Lahden kisat alkaa täl viikol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Ai mitä kuuluu? Ei kiinnosta kenenkään jutut ja vihaan ihmisiä enkä luota kehenkään,en edes kavereihini.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Ai mitä kuuluu? Ei kiinnosta kenenkään jutut ja vihaan ihmisiä enkä luota kehenkään,en edes kavereihini.
Lisäksi elämä tuntuu epätodelliselta ja kun sanon näin niin tarkoitan että oikeasti epätodelliselta ja siltä että nään unta. En luota edes itseeni.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,959
Reaktioarvo
5,747
Lisäksi elämä tuntuu epätodelliselta ja kun sanon näin niin tarkoitan että oikeasti epätodelliselta ja siltä että nään unta. En luota edes itseeni.
Heei lol samiksii mä vaan kellun mä vaan oon olemassa ehkä puolisenttiä ite tästä maailmasta:D
 
Ylös Pohja