Mielenterveys Jouduin lähettämään sähköpostia aivan toisen kaupungin koulukuraattorille D:

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Voi ei! :( Pidä mielessä se että sä toimit oikein, tosi rohkea teko vaikka oli varmasti haastavaa. Tsemppiä kovasti, oothan sä jutellu sun kaverin kanssa?
Olen samaa mieltä. Fiksusti toimittu!

Toivottavasti kaverisi saa apua. <3 Entä miten itse jakselet? Ei ole ihan helppo kantaa tuommoista tietoa. :o
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Voi ei! :( Pidä mielessä se että sä toimit oikein, tosi rohkea teko vaikka oli varmasti haastavaa. Tsemppiä kovasti, oothan sä jutellu sun kaverin kanssa?
Olen samaa mieltä. Fiksusti toimittu!

Toivottavasti kaverisi saa apua. <3 Entä miten itse jakselet? Ei ole ihan helppo kantaa tuommoista tietoa. :o
Kiitos molemmille. <3 Aika nopeasti kuraattori vei tiedon eteenpäin, aika jännä, odotin vastausta maanantaiksi. Kaveri on ilmeisesti nyt osastolla ja oli aika näreissään mutta ehkä hän vielä leppyy. Toivon niin.
Itse jaksan ihan hyvin nyt, kun olen saanut asiat vietyä jonkun osaavan tietoon. Pahemmalta tuntuisi, jos ne olisivat jääneet vain meidän välille.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Kiitos molemmille. <3 Aika nopeasti kuraattori vei tiedon eteenpäin, aika jännä, odotin vastausta maanantaiksi. Kaveri on ilmeisesti nyt osastolla ja oli aika näreissään mutta ehkä hän vielä leppyy. Toivon niin.
Itse jaksan ihan hyvin nyt, kun olen saanut asiat vietyä jonkun osaavan tietoon. Pahemmalta tuntuisi, jos ne olisivat jääneet vain meidän välille.
Jaksamisia! <3 Kaverisi arvostanee tekoaisi myöhemmin.

Onhan se tietysti epäreilua sinua kohtaan, joka haluat vain auttaa, mutta toki kaverisi lienee vihainen siitä, ettei saanutkaan tehdä kuten haluaa. Minäkin olen ollut siinä tilanteessa, jossa joku muu puolestani on mennyt päättämään, että nyt osastolle, vaikka en olisi halunnut. Ymmärrän siis kaveriasikin.

Olen silti sitä mieltä, että toimit oikein. Toivottavasti sinäkin, tosin uskon niin kun kerroit, että tuntuisi pahemmalta, jos olisit jättänyt asiat vain teidän kahden välisiksi. 👍
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Siis tosi hyvä että oot teheny noin!
Mun oma kaveri oli oman kuraattorinsa kautta ottanut yhteyttä meijän koulun kuraattoriin siks ku se oli ollu huolissaan musta, vaikka olin kyllä sanonu että en sitä apua halua. Lisäksi sen kuraattorin takia asiat meni vaan huonommiksi (vaikka toista väitetäänkin) mutta en mä sitä mun kaveria siitä syytä enkä oo vihanen, ku se kuitenki yritti auttaa.
Sunkin kaverin pitäis vaan ymmärtää et halusit auttaa vaikka hän ei sitä apua olis halunnutkaan.
 
Ylös Pohja