Käärmeet painajaisissa

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Näen jostain syystä painajaisia silloin kun nukun tosi pitkään. Nyt näin painajaista kakkapötköiltä näyttävistä käärmeistä. Eli kävelin metsässä ja näin paljon koirien jätöksiä, mitkä sit alko yhtäkkii liikkuu mua kohti kuten käärmeet. Että sellasta 🥵

Onhan se typerää miten huonoilla jutuilla mun mielikuvitus kiusaa mua.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Aika usein mitä pitempää nukut nii sitä helpommin näät painajaisia. Itelläki monesti jos oon nähäny unta nii sit pidemmän päälle se on muuttunu painajaiseksi. Ihan ku siinä ois joku aikaraja et "Noni, nyt oot rentoutunu tarpeeksi, seuraavaksi on vuorossa painajaisosuus" :D

Muistaakseni oon lukenu et käärmeen ilmestymisellä uneen on kaikenlaisia selityksiä mut en nyt tähän hätään keksi et mitä kakkapötköiltä näyttäville käärmeille ois selitys xD Muu kuin mielenkiintoinen mielikuvitus
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mäkin nään välillä painajaisia käärmeistä, missä ne hyökkää tai yrittää hyökätä mun kimppuun. Kakkapötkökäärmeitä en tosin oo nähnyt
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Käärmeet on aika usein myös mun unissa, mutta en osaa sanoa, ovatko ne varsinaisesti painajaisia, mutta muuten vaan aika epämiellyttäviä unia.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jostakin olen lukenut että käärme unessa symboloi penistä. Hedelmapuu.com sivustolla lukee että uloste symboloi rahaa. Että tulkitse siitä sitten :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Näin kerran painajaista jossa meidän käärme oli jääny pihalle lätäkköön uimaan ja joku soitti eläinsuojeluun
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mä näin kans joskus painajaisia käärmeistä, vaikka en edes pelkää mitenkään erityisemmin käärmeitä. Nyt vähän aikaa sitten näin unta, jossa olin metsässä ja siellä oli joka paikassa koirien jätöksiä. Jostain syystä mun piti tehdä siellä metsässä ruokaa, joten se oli vielä vastenmielisenpää. Ite en mitään kunnollisia painajaisia nää melkein koskaan, vaikka nukunkin usein aika pitkään, ehkä se johtuu mun unisiepparista :D Lapsena taisin nähdä kyllä aika usein painajaisia, mutta sit jossain kohtaa ne vaan loppu.
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja