Keho Käsien sheivaaminen (TW: itsetuhoisuus)

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Ite oon aina välil sheivannu mun kädet, ku mul on tosi pitkät käsikarvat. Ne on kyl tosi vaaleet ja ohuet noin muuten et ei ne silleen hirveesti paista silmään. Niis on vaan vähän se et ku ne on nii pitkät ja ohuet, et ne ei mee silleen siististi käden pintaa vasten vaan noi kaikki karvat törröttelee mihin niit nyt sattuu huvittamaan. :D

Sen lisäks mul on kädet täynnä viiltelyarpia (ja ku sanon täynnä nii tarkotan et TÄYNNÄ), nii oon jotenki usein kokenu et mun kädet näyttää tosi suttusilta jos en sheivaa käsiä..

Se mikä ongelma tos nyt on, on se et usein ku sheivaan nii tulee just haavoja käsiin ku se sheiveri aina välil leikkaa ihoo noist koholla olevista arvista.. Nii ei siltikää saa aina kauheen siistii jälkee ja niil haavoil kestää aina päivii ennen ku ne paranee. Ja sit ku paris päiväs kasvaa jo semmonen sänki noihin käsiin, et ne alkaa näyttää vähän kaktuksilta. Ei se muuten sinänsä haittais jos ne haavat ehtis aina just parantuu ennen ku ehtii tulee semmonen kaktussänki (et ees jonku aikaa kädet näyttäs huolitelluilta), mut ku ei. :D

Mietinki vähän täs et pitäskö vaan sietää noita minne sattuu sojottavia käsikarvoja. Ne ei sinänsä tosiaan muuten häiritte mua, mut just toi ku ne ei mee siististi käden pintaa vasten.. Ja jostain syyst on paljon itsevarmempi olo kävellä lyhythihasis noiden arpien kaa ku kädet on sheivatut, mut mietin et siihenki varmaan tottus et kulkiski lyhythihasis pitkien käsikarvojen kaa..

Sori jos oli kauheen sekavaa möngerrystä. Mitä mieltä te ootte ylipäätään käsien sheivaamisesta? Entä sojottaaks teilki käsikarvat minne sattuu vai meneeks teil ne kiltisti samaan suuntaan? Entäpä sheivaatteko ikin käsiänne ja mitä ajattelette niistä ketkä sheivaa? :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,743
Joo no siis mulla ei oo kädessä arpia kun yhdessä kohtaa mut pitää vaan olla varovainen varsinki vähän tuoreempien/kohollaolevampien arpien kanssa ja välttää siitä suoraan arvet kohdalta sheivaamista, eihän siinä ihan arven kohdalla edes hirveästi kasva karva.
Myös ne karva sojottaa pahemmin jos niitä ajaa useammin pois, kun ajamattoman karvan pää on ohut ja hento ja taipuisa kun katkastu karva on tankeampi ja jäykempi.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Onks pakko olla alle 1mm/2mm pitunen karva? Koska voisithan sä ostaa sellasen trimmauslaitteen, jolla voi ajaa just toho 1/2mm asti, jollon arvet sais olla rauhassa mut karvat ois lyhyemmät
 
Ylös Pohja