Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Käytättekö koruja tai muita vastaavia koristeita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 10553" data-attributes="member: 154"><p>Mä en ole ikinä oikein päässyt koruihin ja asusteisiin sisään. Mulla on simppeli kihlasormus, terästä ja sisällä menee vihreää simpukan kuorta, siihen meni aika pitkä aika totuttautua. Kesäisin tykkään pitää nahkaisia käsi remmeleitä joita mun äiti ja isä on tehnyt, ja itsekkin tein nuorempana. Varsinkin ne isän tekemät on lähellä sydäntä koska tapasin isän viimeisen kerran ollessani 4 ja hän kuoli ollessani 12. Mulla on myös yksi kaulakoru joka oli mun Espanjan isoäidin vanha ja siinä on kaiverrettuna kuva mun isästä (hänen nuorin lapsi joka kuoli ensimmäisenä). Se on hyvin tärkeä ja laitan sen tärkeisiin tilaisuuksiin, kuten valmistujaiseni koska tulee sellainen olo että isä on kanssani tärkeänä päivänä. </p><p>Harmikseni en voi töissä pitää noita ranne remeleitä niin nykyään pidetään ne vain jos on pitkä kesäloma. Koska ne solmitaan käteen ja kiristetään solmu veden alla, niin ne ei ole sellaisia että voi aina laittaa ja ottaa pois, vaan sellaisia että laitetaan ja pidetään siinä sitten. Pestään suihkussa ja käsien pesujen yhteydessä. Tosin eipä näin korona-aikana varmaan ole kovin suositeltavaa sellaiset muutenkaan 🤔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 10553, member: 154"] Mä en ole ikinä oikein päässyt koruihin ja asusteisiin sisään. Mulla on simppeli kihlasormus, terästä ja sisällä menee vihreää simpukan kuorta, siihen meni aika pitkä aika totuttautua. Kesäisin tykkään pitää nahkaisia käsi remmeleitä joita mun äiti ja isä on tehnyt, ja itsekkin tein nuorempana. Varsinkin ne isän tekemät on lähellä sydäntä koska tapasin isän viimeisen kerran ollessani 4 ja hän kuoli ollessani 12. Mulla on myös yksi kaulakoru joka oli mun Espanjan isoäidin vanha ja siinä on kaiverrettuna kuva mun isästä (hänen nuorin lapsi joka kuoli ensimmäisenä). Se on hyvin tärkeä ja laitan sen tärkeisiin tilaisuuksiin, kuten valmistujaiseni koska tulee sellainen olo että isä on kanssani tärkeänä päivänä. Harmikseni en voi töissä pitää noita ranne remeleitä niin nykyään pidetään ne vain jos on pitkä kesäloma. Koska ne solmitaan käteen ja kiristetään solmu veden alla, niin ne ei ole sellaisia että voi aina laittaa ja ottaa pois, vaan sellaisia että laitetaan ja pidetään siinä sitten. Pestään suihkussa ja käsien pesujen yhteydessä. Tosin eipä näin korona-aikana varmaan ole kovin suositeltavaa sellaiset muutenkaan 🤔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Käytättekö koruja tai muita vastaavia koristeita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja