Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Käytättekö koruja tai muita vastaavia koristeita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mandalay" data-source="post: 138365" data-attributes="member: 23"><p>Nenärengas löytyy ja kyllä mulla korviksiakin on 3kpl molemmissa korvissa suurimman osan ajasta. En tosin pysty nukkumaan niiden kanssa, joten kiireaamuina en aina ehdi laittamaan takaisin, mutta olo on melko alaston ilman mitään korviksia. Kaulakoruja mulla on kans muutama, arkisin käytän jotain ulkomailta ostettuja rihkamakoruja ja sitten mulla on muutama arvokas koru, joita käytän vaan juhlissa tai muissa merkkitilaisuuksissa. Yhtä niistä (joka on mulle tosi rakas ja sain sen edesmenneeltä läheiseltä) pidän ikään kuin onnenamulettina tuomaan onnea ja jotain turvaa jossain tärkeissä tai jännittävissä tilanteissa, kuten työhaastatteluissa tai tärkeillä treffeillä tai muualla, missä tuntuu, että se tuo jotain lohtua tai rohkaisua.</p><p></p><p>Rannekoruja ja sormuksia on kans paljon, mutta niitä käytän aika vaihtelevasti. Ainoastaan yksi rannekoru on tarttunut käteeni melko pysyvästi ja sitä pidän kyllä päivittäin, nukkuessakin, sillä pidän siitä miltä se näyttää ja siihen liittyy myös onnellinen muisto tärkeän ihmisen kanssa, joka on nyt kaukana toisella puolella Eurooppaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandalay, post: 138365, member: 23"] Nenärengas löytyy ja kyllä mulla korviksiakin on 3kpl molemmissa korvissa suurimman osan ajasta. En tosin pysty nukkumaan niiden kanssa, joten kiireaamuina en aina ehdi laittamaan takaisin, mutta olo on melko alaston ilman mitään korviksia. Kaulakoruja mulla on kans muutama, arkisin käytän jotain ulkomailta ostettuja rihkamakoruja ja sitten mulla on muutama arvokas koru, joita käytän vaan juhlissa tai muissa merkkitilaisuuksissa. Yhtä niistä (joka on mulle tosi rakas ja sain sen edesmenneeltä läheiseltä) pidän ikään kuin onnenamulettina tuomaan onnea ja jotain turvaa jossain tärkeissä tai jännittävissä tilanteissa, kuten työhaastatteluissa tai tärkeillä treffeillä tai muualla, missä tuntuu, että se tuo jotain lohtua tai rohkaisua. Rannekoruja ja sormuksia on kans paljon, mutta niitä käytän aika vaihtelevasti. Ainoastaan yksi rannekoru on tarttunut käteeni melko pysyvästi ja sitä pidän kyllä päivittäin, nukkuessakin, sillä pidän siitä miltä se näyttää ja siihen liittyy myös onnellinen muisto tärkeän ihmisen kanssa, joka on nyt kaukana toisella puolella Eurooppaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Käytättekö koruja tai muita vastaavia koristeita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja