Käytiin eilen hillassa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,503
Iskän ja kahen pikkusiskon kanssa

Mulla on paikat vieläkin kipeänä siitä kumartelusta D: Voispa ne hillat kasvaa vähän korkeammalla eikä siellä maanrajassa

Ja mää näin (ja kuulin) haukan :D Sit lisäksi ku siellä oli semmone iso lampi nii siellä jossaki kuulu kurkien ääniä. Mun sisko kilju melkeen samanlaisella äänellä ku neki (koska sääskiä ja sit ku ois halunnu palata vaa takas autolle ja sillä oli kuuma ja ties mistä muustaki se valitti) nii mää ja iskä vitsailtiin et varmaa ne kurjet siellä vastasi sen huutoihin ja et mun siskon puoliso oottaa siellä :D
Paistettiin myös makkaraa ja syötiin suklaata haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,503
Siellä oli myös poroja. Ne oli eka niin kaukana et ei erottanu nii iskä eka mietti et oisko ollu karhuja mut sit me kaikki oltiin tosi pettyneitä ku ei ollukkaa xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,503
Ajeltiin myös pitemmälle sitä kauheen kuntosta tietä (niin huono et matala auto mennee hajalle jos sinne ajaa) nii oli kyllä todella nättejä maisemia ku kyseinen alue on soidensuojelualue ja siellä ei oo ojituksia juurikaan (joitaki ikivanhoja)
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Mekin ollaan tällä viikolla käyty parina päivänä! Puhun tosin lakoista tälleen itäsuomalaisena, hilla ei istu suuhun sitten yhtään D: Haaveilen että joskus pääsisin käymään Lapissa lakkoja keräämässä, vaikka täältäkin löydettiin kyllä tällä kertaa ihan hyvät apajat niin täällä on kuitenkin melkein kaikki suot ojitettuja niin varmaan ihan eri meininki olis siellä oikeasti pohjoisessa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,503
Mekin ollaan tällä viikolla käyty parina päivänä! Puhun tosin lakoista tälleen itäsuomalaisena, hilla ei istu suuhun sitten yhtään D: Haaveilen että joskus pääsisin käymään Lapissa lakkoja keräämässä, vaikka täältäkin löydettiin kyllä tällä kertaa ihan hyvät apajat niin täällä on kuitenkin melkein kaikki suot ojitettuja niin varmaan ihan eri meininki olis siellä oikeasti pohjoisessa.
Haha, täällä puhutaan hilloista :D Ja toki mullakin on sukua Itä-Suomessa Kuusamossa päin mut taitavat hekin hilloiksi sanua xD Ite joskus vitsaillen kutsun lakaksi.
Joo Lapissa ois varmaan hyviä hillapaikkoja D: Mutta ku ei jaksais ihan kauheen pitkälle lähteä
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mekin ollaan tällä viikolla käyty parina päivänä! Puhun tosin lakoista tälleen itäsuomalaisena, hilla ei istu suuhun sitten yhtään D: Haaveilen että joskus pääsisin käymään Lapissa lakkoja keräämässä, vaikka täältäkin löydettiin kyllä tällä kertaa ihan hyvät apajat niin täällä on kuitenkin melkein kaikki suot ojitettuja niin varmaan ihan eri meininki olis siellä oikeasti pohjoisessa.
Minä puhun hilloista. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,503
LAKKA!!! mun yks lempimarja. ostin juuri kilon, 300g meni pakkaseen ja lopuista tein hillahilloa <3 kumpa täälläkin kasvaisi ja osaisin marjastaa =(katso liitettä 5423
Joo hillaa on vaikea kerätä ku ne oikeasti hyvät marjapaikat on semmosessa paikassa et jos et seutua tunne tai muuten kulje metässä nii aika harva pääsee parhaan aikaan niitä hakemaan.

Käytiin tänään uudestaan hillassa ja tällä kertaa saatiin jopa enemmän hilloja mitä viimeksi ja sinne jäi vielä ties kuin kauheasti mutta oli pakko lähteä jo kotia xD Mut seki kanssa oli semmone paikka et sellane joka ei valmiiksi tiedä että siellä on hyvin hilloja ei pääse sinne ku vaan vahingossa eksymällä :'D
 
Ylös Pohja