Uutiset Käyttekö vielä demissä?

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Kyl mä sielä käyn, ja välil tuun tänne demin kaut ku oon pistäny mu profiilii linkin tänne D::

Tosin harvemmin jo, ei tunnu sit nii pahalt 3:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Joo. Tänään muutamia kertoja ja mulla oli vielä kesuja auki välilehdillä eiliseltä.

Yritän nyt lopettaa siellä käymisen, mutta varmasti vielä käyn välillä katsomassa, että onko sivusto vielä olemassa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,941
Reaktioarvo
2,897
No siis muutaman kerran oon käyny kyllä. Mut lähinnä kai siks et pystyin kopsaa vikan viestini tänne kun täällä oli se kesu et mikä oli vika viesti demissä. Nii ja toki aamulla nyt kävin tsekkaa et onko kommentointi jo sulkeutunut ja kävin kattomas vikat ilmotukset. Ja jotain kesuja kans luin siel kyl. Voi olla et tuun vielä siellä käymää jos en muuten nii vahingossa sit.
 

pikku

Harjoittelija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
3
Reaktioarvo
2
Tänään kävin siellä niihin aikoihin kun se sulkeutui, ja sit myöhemmin menin tottumuksesta uudestaan ja jotenkin vaan jäin tuijottamaan sitä enkä sisäistänyt että se on loppunut :D
 

pikku

Harjoittelija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
3
Reaktioarvo
2
Tänään kävin siellä niihin aikoihin kun se sulkeutui, ja sit myöhemmin menin tottumuksesta uudestaan ja jotenkin vaan jäin tuijottamaan sitä enkä sisäistänyt että se on loppunut :D
Ja nytkin heti tän viestin jälkeen suljin varasijan ja menin demiin :D
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Välillä joo. Enemmän kyllä menen googlettamalla kun haluun löytää ja käydä läpi vanhoja helmiä ennen kuin ne katoaa.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Välillä aina kun meen cromeen niin painan demistä automaattisesti D: tuntuu vaan niin pahalta olla siellä, ja sit menen aukomaan jotain etusivua ihan niikuin sinne jotain muka tulis... rip rakas demi <3
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Demi.fi:n kirjoittaminen selaimen osoitepalkkiin on juurtunut lihasmuistiini, ja olen nyt viimeisten parin päivän aikana mennyt monta kertaa tiedostamattani demin etusivulle vain huomatakseni, että siellä ne samat kesut roikkuvat edelleen kärjessä.

Onnittelut Rytmihäiriölle viimeisestä demiviestistä klo 9:07 8.2.2021!
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Vahingossa saatan klikata demiin, mutta kylläpä sitä tulee jo automaattisesti melkein aina tänne.
 
Ylös Pohja