Kaikki omillaan asuvat hoi! Olisi yksi kysymys...

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kuinka usein soittelette ja viestittelette vanhempienne kanssa?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,151
Reaktioarvo
5,470
Perheen ryhmächatissa jutellaan päivittäin. Äidin kanssa soitellaan muutaman kerran viikossa, isän kanssa harvemmin.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Kuinka usein soittelette ja viestittelette vanhempienne kanssa?
Äidin kanssa varmaan 1-3 kertaa viikossa. Lähes päivittäin viestejä. Iskän kanssa harvemmin. Voi mennä useampikin viikko.
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
En kovin usein soittele tai viestittele vanhempien kans, yleensä silloin jos on jotain tärkeetä asiaa tai vanhemmat kyselee mua kylään. Nytki on taas reilusti yli viikko tai melkein kakski viikkoo siitä kun viimeks puhuin äidin kans puhelimes. Siskon kans taas jutellaan whatsappis päivittäin.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Viestejä äidin kanssa ainakin kerran viikossa, soitellaan harvemmin
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ei kovin usein. Äidin kanssa nyt varmaan viimeistään jos kolmen viikkoa on ollut taukoa niin jompikumpi soittaa, joskus tietty useemminkin.

Isän kanssa oli sama juttu silloin kun se vielä eli.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ei viestitellä melkein ikinä, mutta molempien kanssa soittelen ehkä kerran pari viikossa
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Oon mun äidillä töissä eli nähdään arkena joka päivä, soittelee myös jatkuvasti. Heti ku pääsen muuttamaan toiseen kaupunkiin alkaa vieroitusprosessi eikä toivottavasti tarvi olla niin paljoa tekemisissä.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
meillä on joka toinen sunnuntai face time puhelu perheen kanssa whatsapissa ja sit tietenkin on se perheen välinen wa ryhmäkeskustelu jossa puhutaan päivittäin mistä lie asioita mitä haluaa kertoa.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Soittelen muutaman kerran viikon aikana ja käyn niitten luona yleensä kerran viikossa.
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Äidin kanssa vaihdellen välillä soitellaan joka päivä, välillä harvemmin. Kuitenkin väh. pari kertaa viikossa vähintään viestitellään ja nähdään kerran viikossa, koska käydään yhdessä kaupassa sen autolla ettei mun tarvii raahata ostoskasseja junalla :D
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
oon asunut omillani monta vuotta ja kolmessa eri kaupungissa. ekan vuoden aikana en soitellut, en viestitellyt, enkä käynyt vanhempien luona. sit aloin käydä noin kerran kuussa. kolmen vuoden kohdalla käynnit väheni välimatkan kasvaessa ja aloin soitella ehkä kerran parissa viikossa. nykyisin soitellaan melkein joka päivä, mutta saattaa tulla kuukausien taukoja etten käy heillä.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
soittelen pari kertaa viikossa lyhyitä puheluita, viestittelen pari kertaa viikossa, näen 2-3krt kuussa. asunut 6v omillani.
 
Ylös Pohja