Mä nimenomaan haluaisin jakaa ajatuksiani muille :--{ Kaikki foorumitkin on ihan kuolleita.mun mielestä omaks huviks voi tehhä mitä vaan, kirjottaa vaikka romaaneja tai maalata tauluja, joita ei koskaan kellekkään näytä
jaa.. terapiaan? ei vaan, en sitte ossaa auttaaMä nimenomaan haluaisin jakaa ajatuksiani muille :--{ Kaikki foorumitkin on ihan kuolleita.
Kokeilemallahan se selviää eli alota jo tänäänjos kukaan ei sitä koskaan lukisi.
Ei oo yhtään typerää vaikkei kukaan lukisikaan ja ainahan sinne joku googlen botti eksyisi. Mutta ketä vaan itseä varten se on hyvä jos kirjoittaa, käy kanssa päiväkirjasta ja itsepohdiskelusta.En haaveile mistään rahallisesta menestyksestä sen avulla, mutta olisihan se vähän typerää kirjoittaa, jos kukaan ei sitä koskaan lukisi.
Mä haaveilin blogin pitämisestä jo silloin 2010-2016, mutta silloin ei ollut itseluottamusta edes siihen. :-(Itse tein blogin joskus talvella, mutta oon sinnekin kirjoittanut tasan kaksi postausta. Toki jos yrittäisin enemmän ja laittaisin vaikka instagramiin linkkiä niin joitain saattaisi kiinnostaa, mutta todellisuudessa on tuo blogikulttuuri tainnut vähän kupsahtaa D:
Rakastin kirjoittaa blogia joskus ja ois ihanaa jos se ois vielä niin iso juttu, että porukka oikeasti vielä lukisi ja kirjoittaisi. Nykyäänhän moni käyttää nimenomaan instagramia sellasena "blogina" ja oon sitä itsekin harkinnut, mutta jotenkin en vaan osaa nähdä instaa semmosena paikkana.
Ei mulla tosiaan mitään terapiakelpoista asiaa oikein ole, vaan enemmänkin haluaisin jakaa arkeani. Mitä oon leiponut, missä käynyt, mitä oli tänään päällä ja niin pois päin!jaa.. terapiaan? ei vaan, en sitte ossaa auttaa
Nuo vuodet oli kyllä ihan parasta blogiaikaa! Mut eihän sitä tiedä josko sekin harrastus heräisi taas eloon vuosien jälkeen. Kannustan ainakin kokeilemaan miltä se kirjoittaminen tuntuu!Mä haaveilin blogin pitämisestä jo silloin 2010-2016, mutta silloin ei ollut itseluottamusta edes siihen. :-(