Elokuvat & Sarjat Katon Australian bb:tä ruudusta ja toi on niin feikkii :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Ok emt noil on joku käsis mitä niiden pitää näytellä, paljon teennäisempi ku bb:t yleensä. Mutta en tiiä. Oon kyl melko varma et niille annetaan jotain ohjeita siitä et mistä luodaan draamaa. Onhan tuo ihan hyvä ohjelma mutta häiritsee jotenki ku on niin epäaidon olosta. Tuntuu et suomen bb:ssä on oikeeta draamaa ja tossa se on käsikirjotettua

Tai sellane fiilis mulla vaa on. Allanki veti nii yli että en tajuu voikse oikeesti olla tollanen :D mut anyways joku on kattonu sitä kans nii älkää spoilatko oon kattonu vast kolme jaksoo.

Muutenki tuntuu oudolta ku suomen bb:ssä ei saa puhuu nimeämisistä ja noi saa juonitella miten haluu :D mut edelleenkin en oikeen tiiä juonitteleeko ne oikeesti vai näytteleekö. Hmm. En vaa nää tos mitää aitoo. Mutta sitä kai realityn pitää ollakin, epäaitoo :D en kyl tiiä miks katon tota mut onhan se tavallaan ihan hauskaa seurattavaa, mut jotenki vaa nii överii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Jjjooooh :D at this point mä aion suhtautua noihi vaa näyttelijöinä. Toi on luultavasti kokonaan käsikirjotettua :D varsinkin noi äänestykset yms. Kene mielest feikkidraama ja feikki-itku on viihdyttävää 🤔 sillo ku kyseessä on reality ni ois kiva jos se OLIS realityy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Hmmm suomen bb ei vaikuta yhtä käsikirjotetulta kun toi mutta tuskin sekään kokonaan aitoo on. Ihan varmasti suomessakin niille annetaan jotain ohjeita et millasii niiden pitää olla tai jotain. Aiemmat kaudet vaikutti aidommalta, niin suomen kuin muidenkin maiden bb:ssä mutta joo en mä nyt niistäkään tiedä toisaalta. En tiiä, en vaan osaa nauttia jostain överist feikkidraamast. Sillon ku sä tiiät et ohjelma ei oo realityy kuten salkkarit niin siit draamast pystyy nauttii, mut sillon ku ohjelman on tarkotus olla realityy eli aitoo mut se on kaukana aidosta, niin siin vaa jotenki puuttuu jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Palkkais nyt edes sellasia näyttelijöitä joihin pystyy uskomaan, noi on huonoi feikki-itkemään.
 
Ylös Pohja