Kauanko korvareiällä kestää umpeutua?

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Otin siis eilen toiset korvikset ja sit illemmalla huomasin et vasemmassa korvassa reikä oli ylempänä kun piti olla. Menin sit tänään sinne liikkeeseen kysymään et mitä teen ja ne sano et voin tulla ottaa uudestaan sen kun vanha on umpeutunu. Rupesin vaan miettiin et kauanko siinä kestää?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Yhtä kauan kuin saman kokoisen haavan paranemiseen menis. Viikoista ehkä kahteen kuukauteen kun on kuitenkin ihan tuore
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Jos on ihan uus reikä niin ei varmasti kovin kauaa.

Mutta mulla on ollu korvikset ehkä 4 vuotta ja ne kestää olla jotaki 3-4kk ainaki eikä oo menny umpeen:D en oo testannu pitempää aikaa :Dd
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mulla ei mee ollenkaan umpeen alimmat reiät mutta oonkin ottanut ne 4-vuotiaana ja oon nyt 29 :D eiku otsikon kysymys on vaan aika hauska, kyl ne varmaan parissa viikossa menee kiinni jos on ihan justiin otettu.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Mulla ei mee ollenkaan umpeen alimmat reiät mutta oonkin ottanut ne 4-vuotiaana ja oon nyt 29 :D eiku otsikon kysymys on vaan aika hauska, kyl ne varmaan parissa viikossa menee kiinni jos on ihan justiin otettu.
No enhän mä voi tietää kauan niissä kestää kun joillain ei mee ollenkaan umpeen ja joillain menee heti :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
No enhän mä voi tietää kauan niissä kestää kun joillain ei mee ollenkaan umpeen ja joillain menee heti :D
Mitä pidempään on pidetty sitä haavaa auki= se arpeutuu ja jonkun ajan päästä se ei umpeuduttua ollenkaan (tai siitä jää arpi)
Jos sen haavan antaa parantua heti, se umpeutuu lähes tulkoon aina
 
Ylös Pohja