Aihe vapaa KAVERIHAKU!!!🕺🕺

adekata

Harjoittelija
Liittynyt
10.3.2023
Viestejä
2
Reaktioarvo
3
Moiksun kaikki!🤸‍♀️

Tää ketju on kaverihaku! Eli kirjota itestäs sen verran ku hyvältä tuntuu ja jos jonkun esittely herätti sun mielenkiinnon, vaihtakaa vaikka yv:ssä snäppejä ja tutustukaa!

Jos ei keksi alkuun kerrottavaa, niin esimerkiks ikä, asuinkaupunki ja mielenkkiinnonkohteet ois aika jees!🕺
 

adekata

Harjoittelija
Liittynyt
10.3.2023
Viestejä
2
Reaktioarvo
3
Mä alotan! Oon 16-vuotias tyttö Espoosta. Rakastan musiikkia, heittäytymistä ja kaikenlaista sähläystä🤘😌 tykkään tutustua monenlaisiin tyyppeihin mut musta ois cool jos innostuisit villeistä ideoista<3!
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Yo! 19-vuotias ihminen Pohjois-Savosta.
Pidän kissoista, ruoasta, musiikista, road tripeistä, museoista, pienistä paikallisista kahviloista ja keilauksesta.
Olen huono tutustumaan ihmisiin, jos tilanne ei sitä pakota.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,388
Reaktioarvo
964
Hei! Oon 08 tyttö pohjosesta!

Harrastan ratsastusta ja tykkään lukea ja kuunnella musiikkia. Laulaminenki on kivaa mutta en kyllä osaa :D

Niin ja meillä on koiria kotona ja osuus ravihevosesta! Koiranpentujaki pitäs viikon sisällä tulla..
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
16v tyttö pohjois-pohjanmaalt (tarkemmin keskelt ei yhtään mitään). Oon varmaan ihan hauska välil ainkin ja puhun ehkä liikaa joskus.
 

Janna

Harjoittelija
Liittynyt
18.8.2023
Viestejä
2
Reaktioarvo
0
hei ole 14 vuotias tyttö varsinais-suomesta ja etsin kaveria/ystävää. en ole kauhean hyvä tutustumaan tai tekemään kavereita. olen huomannut etten tule kauhea hyvin toimeen muiden tyttöjen kanssa. kirjoitan alas asioita joista tykkään.

: tykkään pallopeleistä, tykkään lukemisesta, tykkään juoksemisesta, tykkään pyöräilystä, tykkään kiipeilemisestä, tykkään pihatöistä, tykkään ylipäätänsäkin olla pihalla/ulkona, tykkään traktoreista, ja vaikka olenkin 14 leikin vauva nukeilla, tykkään kuunnella musiikkia, tykkään eläimistä, lempi pelini puhelimella on momio ja sanapeli minkä nimeä en nyt muista, tykkään aku ankasta ja mikki hiiresta ja luen paljon aku ankkoja, tykkään purukumista xylitol jenkit ovat lemppareitani, tykkään suolaisesta ennän kuin makeasta mutta suklaa on hyvää.

gmail: jannaamelia5@gmail.com

en tiedä mitä muuta kirjoittaisin
 
Viimeksi muokattu:

Janna

Harjoittelija
Liittynyt
18.8.2023
Viestejä
2
Reaktioarvo
0
hei ole 14/09 vuotias tyttö varsinais-suomesta ja etsin kaveria/ystävää. en ole kauhean hyvä tutustumaan tai tekemään kavereita. olen huomannut etten tule kauhea hyvin toimeen muiden tyttöjen kanssa. kirjoitan alas asioita joista tykkään.

: tykkään pallopeleistä, tykkään lukemisesta, tykkään juoksemisesta, tykkään pyöräilystä, tykkään kiipeilemisestä, tykkään pihatöistä, tykkään ylipäätänsäkin olla pihalla/ulkona, tykkään traktoreista, ja vaikka olenkin 14 leikin vauva nukeilla, tykkään kuunnella musiikkia, tykkään eläimistä, lempi pelini puhelimella on momio,tykkään aku ankasta ja mikki hiiresta ja luen paljon aku ankkoja. tykkään disney elokuvista, tykkään kirjoittaa kaunokirjoitusta, tykkään kirjoittaa päiväkirjaa.

en tiedä mitä muuta kirjoittaisin
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oon 22-vuotias Varsinais-Suomessa asusteleva ikuinen lapsi. Olen musikaalinen ja taiteellinen ihminen, teen biisejä paljon ja piirrän ja maalaan aina sillointällöin. Valokuvailen myös aika mielelläni. Tykkään myös kissoista ja luonnosta.

Olen ujo ja hiljainen, mutta tutustuessa höpötän kaikkee tyhmää ja hassua. Oon kans aika seikkailullinen ihminen, joten mielelläni lähden mukaan juttuihin. Mut en aina jaksa, sillä olen introvertti ja välillä kaipaan omaa aikaa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon positiivisesti yllättynyt kuinka moni on tähän vastannut! Ite oon 18-vuotias tyttö Uudeltamaalta. Opiskelen media-alaa amiksessa, jonka lisäksi oon kiinnostunut kaikista taiteista, kirjoista ja harrastan teatteria. Rakastan myös mm. prinsessoja ja Barbieta, ja mun lempivärit onki vaaleanpunainen ja liila.

Mulla on kavereita joille jutella, mutta mun kaikki kaverit on aika kiireisiä eikä kiinnostuneita samoista asioista, kuin mä eli haluisin nimenomaan sellasen kaverin, jota pystyis näkemään (muutenkin oon nykyään tosi laiska viestittelemään) ja raahaamaan vaikka kattoo teatteriesityksii, museoihin, kirjastoon, kahvilaan, leffaan... Ja että se mun kaveri raahais vastavuoroisesti muaki kaikkialle.

Oon myös feministi ja olis myös kiva, jos se mun kaveri omais ainaki liberaalit arvot. Mua sanotaan aika usein ujoksi, mutta ite sanoisin et se vähän vaihtelee ja parhaani teen, että juttu luistais eli et joudu todellakaan olemaan ainut, joka pitää keskustelua yllä. Niin ja oon ystävällinen ja välillä vähän hassu. Tykkään tehä random asioita spontaanisti eikä mua haittaa nolata itteeni. On hauskaa tehä yhessä kaikkee tyhmää.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Pian kahden lapsen äiti Kymenlaaksosta. Rakastan kauhuelokuvia, sarjoja sekä kirjoja.
Pidän myös musiikista paljon ja oikeastaan kaikki genret menee.
Rakastan syksyä, vesisadetta, sumuisia päiviä. Talvella parasta on tyyni aurinkoinen sää ja narskuva lumi jalkojen alla. Olen suorastaan luonnonlapsi. Rakastan luonnossa kävelyä, merta, metsiä, peltoja...Suomi on kaunis maa.

En juo ollenkaan kahvia, mutta teetä tulee juotua syksyisin. Glögi taas on ihan parasta talviaikaan! Sitä voisin juoda joka päivä.

Olen liikunnallinen persoona. Olen elämässäni harrastanut kaikenlaista ja pidän urheilusta paljon. Tällä hetkellä harrastuksiini kuuluvat kuntosali sekä uinti. Nyt vain kesä on vienyt voimani harrastaa kunnolla ja liikkua kunnolla raskauden ja kuumuuden takia. Tietysti työt myös kuormittavat.

Olen ammatiltani turvallisuusvalvoja, toisin sanoen vartija & järjestyksenvalvoja ja kyseisiä hommia teen edelleen.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Hei kaikki, olen 30 paikkeilla oleva mies pohjois-pohjanmaalta kalajoen lähettyviltä, tykkään animesta erityisesti studio ghiblistä, pidän pyöräilystä, musiikista ja valokuvauksesta. 😊
 
Viimeksi muokattu:

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja