Musiikki kaverin kaa ehkä blind channelin keikalle :3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
mie toivon, että miun äiti suostuu D:!!!

tää miun hyvä ystävä piti siis alunperin mennä yhen toisen kaverin kaa, mutta heiän välit sit vähän meni oudoiks, niin tää ystävä ei sit hänen kanssaan oikein taho mennä D: hän kerto, ettei nyt tiiä kenen kaa on menossa, johon minä sit vastasin, että oon alkanu kuunnella blind channelia, joten jos miut huolit niin oon yks vaihtoehto :D hän oli aatellu kysyy minuu, mutta luuli sit että vihaan niitä tai jtn xD joten hän lähtis ilomielin miun kaa :3!

nyt mie vaan toivon, että äiti ois tarpeeks kiltti ja suostuis D:! majotuksesta ei tarviis huolehtii, kun tän ystävän vanhemmat on varannu hotelli huoneen. tarviis vaan se lippu hommata (ja tottakai sit junaan liput, mutta se on sit sen ajan murhe).

nykysin äiti kyllä luottaa minuun enemmän (noh, toki oon jo 17 :D pentuhan mie vielä oon, mutta kuitenkin vuoden päästä täysikänen, jolloinka vastuu kaikesta miun tekemisestä on täysin miulla itellään D:) ja mie en oo tehny mitään tyhmää. mie oon liikkunu Helsingissä paljon (ja jos sattuis jotain, niin sisko ja täti asuu siellä) ja myös kerran kaverin kaa kahestaan (oltiin luokan kaa 8-luokan keväällä ja saatiin liikkuu yhessä vaiheessa vapaasti ennen yhtä keikkaa). ja tää miun ystävä on myös tosi järkevä.

miulla on jo hyvät argumentit mietittynä xD mutta...noh, miun pitää vaan pitää sormet ristissä ja toivoo parasta D: ois ihana viettää tän ystävän kaa enemmän aikaa (varsinkin pitää yökylä yö hotellissa :D puhuu kaikkee paskaa ja vaan olla) ja ois ihana käyä kunnon keikalla ensimmäistä kertaa elämässä :') niin ja toki jos äiti suostuu, niin pitää vaan toivoo, että saatais liput ja ettei itse keikka peruuntuis :D
 
Ylös Pohja