Keitä demittäjiä kaipaatte?

gregori

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
vai kaipaatteko ketään? Tuli mieleen kun mä muistelin entisiä lempidemuketjuja ja tein alotuksen varaani-ihastuksille. Saa sanoa joko ihan loppuaikoina demittäneitä tai vuosien takaisia demuja
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
En muista tän tyypin nimimerkkiä/-merkkejä, mutta kyseessä oli n. kolmekymppinen (??) nainen, joka työskenteli Siwan kassalla ja jolla oli pitkät punaiset hiukset (erinomaiset tuntomerkit 🤣). Muistaakseni hänellä saattoi olla lapsikin? Kyseinen demittäjä vaihtoi nickiään todella usein, enkä siis muista niistä enää yhtäkään (tosin ne olivat usein sellaisia hupsuja), mutta hän jäi mieleeni tosi sympaattisena ja hauskana demittäjänä. Olin pettynyt, kun ko. ihminen katosi jossakin vaiheessa demistä (muistaakseni vuosia sitten). D: Lisäksi pidin esim. Rosemariesta, hän vaikutti aina todella fiksulta ja ihailin häntä paljon joskus varhaisteininä. :D
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
No kyllä tällaisissa ketjuissa pitää aina hieman myös Mannerkorpea muistaa.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Pitäskö perustaa inside nimeltä "wanhat". Voitais puhua vain wanhojen asioista, kuten markan devalvaatiosta ja cd-levyistä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
En muista tän tyypin nimimerkkiä/-merkkejä, mutta kyseessä oli n. kolmekymppinen (??) nainen, joka työskenteli Siwan kassalla ja jolla oli pitkät punaiset hiukset (erinomaiset tuntomerkit 🤣). Muistaakseni hänellä saattoi olla lapsikin? Kyseinen demittäjä vaihtoi nickiään todella usein, enkä siis muista niistä enää yhtäkään (tosin ne olivat usein sellaisia hupsuja), mutta hän jäi mieleeni tosi sympaattisena ja hauskana demittäjänä. Olin pettynyt, kun ko. ihminen katosi jossakin vaiheessa demistä (muistaakseni vuosia sitten). D: Lisäksi pidin esim. Rosemariesta, hän vaikutti aina todella fiksulta ja ihailin häntä paljon joskus varhaisteininä. :D
hinteläkirvesmies? Tai joku sellainen.
Ja joo Rosemarie mullakin.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Kuiskaus/Gloom oli oikeasti parhaimpia, harmittaa kun ei tiedä että miten hällä menee nykyään. Junkyard on kans cova.
 
Ylös Pohja