Puhut nyt minusta.Paras ja aliarvostettu demittäjä, nyyh.
En tunne sinua Demistä. Puhun tietenkin itsestäni, olin huippu demittäjä, joka sai viime metreillä 4000 viestiä täyteen ja otin ruutukaappauksen siitä muistoksi.Puhut nyt minusta.
HSS HSSEn tunne sinua Demistä. Puhun tietenkin itsestäni, olin huippu demittäjä, joka sai viime metreillä 4000 viestiä täyteen ja otin ruutukaappauksen siitä muistoksi.
Silmäleikkaus aina muistoissamme.No kyllä tällaisissa ketjuissa pitää aina hieman myös Mannerkorpea muistaa.
hinteläkirvesmies? Tai joku sellainen.En muista tän tyypin nimimerkkiä/-merkkejä, mutta kyseessä oli n. kolmekymppinen (??) nainen, joka työskenteli Siwan kassalla ja jolla oli pitkät punaiset hiukset (erinomaiset tuntomerkit 🤣). Muistaakseni hänellä saattoi olla lapsikin? Kyseinen demittäjä vaihtoi nickiään todella usein, enkä siis muista niistä enää yhtäkään (tosin ne olivat usein sellaisia hupsuja), mutta hän jäi mieleeni tosi sympaattisena ja hauskana demittäjänä. Olin pettynyt, kun ko. ihminen katosi jossakin vaiheessa demistä (muistaakseni vuosia sitten). D: Lisäksi pidin esim. Rosemariesta, hän vaikutti aina todella fiksulta ja ihailin häntä paljon joskus varhaisteininä. :D
Yksi niistä sen käyttämistä nimimerkeistä. Kävin sen luona yhdessä miitissä.hinteläkirvesmies? Tai joku sellainen.
Ja joo Rosemarie mullakin.
Nukkui poisKuiskaus/Gloom oli oikeasti parhaimpia, harmittaa kun ei tiedä että miten hällä menee nykyään. Junkyard on kans cova.
Hui... Onkohan jo LUU RENGSien joukoissa...Nukkui pois
Huijui snif snifHui... Onkohan jo LUU RENGSien joukoissa...