Keksin hemmetin hyvän joululahjan poiccikselle

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,716
Reaktioarvo
844
Mut sit ku sain ostettua kaikki mitä tarvin nii alko tuntua et se on hiton typerä juttu. Vedin ne sit kuitenki pakettiin ja aion antaa sen sille mut sanon et tää on oikeestaan vitsi ja nyt oon sitä mieltä et pitäis hommata sille joku oikeekin lahja mut en tiiä yhtään onks mun toinenkaan idea oikeesti hyvä. Toisaalta ne mitä on ekassa paketissa on kaikki sinänsä aika hyödyllisiä juttuja mut ne on silti vähä hassuja ja sit mul on toiseen lahjaan kyl ihan kiva idea ja se varmaan tykkäis siitä mut en tiiä et oottaaks se multa jotain fiksumpaa ku kuitenki sanoin et se saa jotain mikä on hyödyllistä.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Kuulostaa hauskalta! Ei lahjojen tartte aina olla hyötykäyttöön vaan voi olla myös hauskoja. Ite olen ostanut lahjaksi mm. laadukkaita vaatteita (huppareita, t-paitoja, boksereita, sukkia), kellon, ketjun kaulaan ja ranteeseen, korvikset, pehmonallen, torkkupeiton, repun, bluetooth kaiuttimen... Tänä vuonna ei kummallakaan ole varaa ostaa lahjoja, ehkä alkuvuodesta keksii jotain kun on 7. hääpäivä.

Osta ihmeessä toinen lahja jos tuntuu siltä, ootteko sopinu jotain lahjojen vaihdosta?
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,716
Reaktioarvo
844
Kuulostaa hauskalta! Ei lahjojen tartte aina olla hyötykäyttöön vaan voi olla myös hauskoja. Ite olen ostanut lahjaksi mm. laadukkaita vaatteita (huppareita, t-paitoja, boksereita, sukkia), kellon, ketjun kaulaan ja ranteeseen, korvikset, pehmonallen, torkkupeiton, repun, bluetooth kaiuttimen... Tänä vuonna ei kummallakaan ole varaa ostaa lahjoja, ehkä alkuvuodesta keksii jotain kun on 7. hääpäivä.

Osta ihmeessä toinen lahja jos tuntuu siltä, ootteko sopinu jotain lahjojen vaihdosta?
Mä oon saanu siltä joululahjaksi semmosen asian minkä molemmat on halunnu vaikka kuin kauan :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Sanoin poiccikselle että avaa lahjat ennen joulua koska en tiedä ymmärtääkö sen suku mun huumoria
Jutkut ja Iina antoivat minulle ja @Makkachin'ille hyvän lahjan, yhden parhaista mitä olen saanut: porakoneen, kun oli ollut puhetta isä-jutkun kanssa siitä, että pitäisi saada hyllyjä seinille, niin isä-jutku osti sitten koneen, jolla saa kiviseiniinkin reikiä.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,716
Reaktioarvo
844
Jutkut ja Iina antoivat minulle ja @Makkachin'ille hyvän lahjan, yhden parhaista mitä olen saanut: porakoneen, kun oli ollut puhetta isä-jutkun kanssa siitä, että pitäisi saada hyllyjä seinille, niin isä-jutku osti sitten koneen, jolla saa kiviseiniinkin reikiä.
Ajattelevainen jutku!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Ajattelevainen jutku!
On kyllä, kannatti alkaa kummiksi pikku-jutkulle! Ostin Jew Juniorille Mauri Kunnaksen kirjoja ja junan, tajusin vasta kun poika avasi paketin juutalaisten ympäröivänä, että senhän voi käsittää junaksi keskitysleirille. Kun mainitsin tästä sitten ystävälleni frengerille (demistä tuttu), niin nainen (joka ei siis juutalainen) nauroi, että eivät edes tajunneet tuota.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,716
Reaktioarvo
844
On kyllä, kannatti alkaa kummiksi pikku-jutkulle! Ostin Jew Juniorille Mauri Kunnaksen kirjoja ja junan, tajusin vasta kun poika avasi paketin juutalaisten ympäröivänä, että senhän voi käsittää junaksi keskitysleirille. Kun mainitsin tästä sitten ystävälleni frengerille (demistä tuttu), niin nainen (joka ei siis juutalainen) nauroi, että eivät edes tajunneet tuota.
Voihan jutkujen junakuljetukset!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Voihan jutkujen junakuljetukset!
Noh, kun vuosi sitten kerroin siskolleni että ajattelin häämatkaksi junareittiä Puolan halki, niin että yöpyisimme isoimmissa kaupungeissa niin Tuija kysyi vaan "onko tämä joku natsi-juttu", huutista.
 
Ylös Pohja