Syvälliset kerron nyt asioita itsestäni:

Reaktioarvo
5,133
Yhdyn tähän erikoiseen avoimuuteen
-Minulla on suomenruotsalaiset juuret ja olen neljänneksen verran suomenruotsalainen. Koen hyvin suurta mielenkiintoa suomenruotsalaista kulttuuria ja ruotsin kieltä kohtaan.
-Olen SM-tason kilpaurheilija.
-Olen myös se stereotyyppinen kympin tyttö joka päätyy aina lopulta uuvuttamaan itsensä.
-Olen perheeni ainoa lapsi.
-Olen ollut aina "helppo lapsi" eikä minulla ole koskaan ollut varsinaista teiniangstivaihetta.
-Minulla ei ole yhtäkään mielenterveyteen liittyvää diagnoosia, mutta olen oireillut kaikenlaista melkein koko ikäni.
-Rakastan tilastoita ja todennäköisyyslaskentaa.
-Olen kirjoittanut päiväkirjaa 6-vuotiaasta asti.
-Olen pääosin introvertti, mutta tarvitsen introvertiksi melko paljon sosiaalista kanssakäymistä, kunhan se on merkityksellistä ja nautin siitä.
-Minulla on usein hyvin paljon sanottavaa, mutten juurikaan osaa tuottaa sitä puheeksi asti.
-Minulla on kuitenkin hyvä itsetuntemus ja ilmaisen itseäni erittäin sujuvasti kirjoittamalla.

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
Kerronpa minäkin muutaman hassun faktan itsestäni.

- Olen kokenut ja nähnyt kaikenlaista yliluonnollista ja ties mitä lentäviä lautasia, kukaan ei yleensä tosin usko kertomuksiani, joten moni pitää minua täytenä foliohattuna ja sekopäänä.
- Uskon olevani tässä maailmassa jo toiseen otteeseen, sillä muistan hämärästi joitain yksityiskohtia/tapahtumia edellisestä elämästäni, ja muistan kokeneeni väkivaltaisen kuoleman vuonna 1944, josta edelleen arvet omassa rintakehässä, mutta se onkin sitten tarina toiselle kerralle. Tämänkin takia minua pidetään hulluna, ja juttujani ei usein uskota.
- Moni pitää minua taiteellisesti lahjakkaana ja luovana henkilönä.
- Moni pitää minua myöskin melko ilkeänä ja itsekkäänä sekä sydämmettömänä henkilönä, riippuen tietysti kuka on kyseessä.
- Minulle ei ole ikinä diagnosoitu minkäänlaisia mielenterveysongelmia, vaikka joskus minulla onkin ollut ehkä lieviä masennuksen oireita, ja joskus aikanaan mulle saattoi tulla hyvinkin väkivaltaisia aikomuksia, joista olen (luultavasti) päässyt eroon.
- Suurimmat fobiani ovat philofobia, submechanofobia, tokofobia ja kaikkein pahimpana Gelotofobia.
- Tykkään kovasti kaikenlaisista vanhoista filmeistä, musiikista ja vaatetuksesta.
- Omistan erään todella hyvän ystävän, joka on minulle tärkein henkilö koko maailmassa, ja jonka vuoksi voisin uhrata henkeni.
- Rakastan kaikenlaisia autoja, etenkin klassikkoja, olen siis innokas autoharrastelija, jos niin voi sanoa.
todella mielenkiintoista nuo muistikuvat edellisestä elämästä! kerro toki joskus tarkemminkin!

Reaktioarvo
5,133
Meinasin joskus tehdä keskustelun aiheesta, saa nähdä teenkö.
Mustakin tää on tosi kiinnostavaa, kun itse uskon jälleensyntymiseen ja pidän mahdollisena, että entisestä elämästä jää merkkejä tai muistikuvia nykyiseen. Tosin pidän sitä äärimmäisen harvinaisena. Tee ihmeessä se keskustelu, lupaan tulla ainakin lukemaan sen!

Ylös Pohja