Meikkaus Kertokaa mulle miten tehdään helpot ja luonnolliset kulmat

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on luonnostaan jo tummat kulmat enkä siksi ikinä tee niille nyppimistä lukuunottamatta yhtään mitään, mutta nyt on sellanen olo että haluaisin niistä vähän siistimmän ja hienomman näköiset, mutta en tosiaan tiedä, että miten kun kokemus/taito meikkaamisen suhteen on pyöreät nolla

Peruskoulussa harrastin palkkikulmien piirtämistä ja siihen en halua palata, ja tähän mennessä kaikki piirtämisyritykseni on päättynyt surkeaan epäsymmetrisyyteen, joten jos täällä on joku meikkinero niin vinkkejä otan vastaan D: niin ja meikkitutorialit oon testannut ja todennut, etten osaa tehdä samanlaista ja lisäksi niitä on ihan kuolettavan tylsä katsoa
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ainakin mun mielestä jo se tuo kivaa ryhdikkyyttä kulmakarvoihin, jos ne "kampaa läpi" kulmakarvavahalla, -geelillä tai vastaavalla tuotteella. En tosin itsekään ole mikään meikkiekspertti. :D
Hmm jotain vahan tapasta voisin ehkä kokeilla sen kynän sijasta. Tai sellasta geeliä jos löydän sopivan sävyn kun joskus mulla oli hetken aikaa joku, mutta se muutti koko kulmien värinkin siinä samalla :D
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Minulla on myös luonnostaan tummat kulmat enkä tee muuta kuin nypin vähän, mutta joskus meikkasin niitä. Tavallisesti laitoin vain vähän luomiväriä, jota levitin ensin keskikohtaan mukaillen kulmakarvan muotoa, jotta lopputulos ei ole vain sellainen paksu tumma palkki. Sitä ei lopulta tarvitse kovin paljon jos ennestään jo tummat kulmat, vaan vähän jos paikkailee värillä niin tulee jo siistimpi vaikutelma. Mutta en tosiaan ole mikään himomeikkailija ja joku muu saattaa tietää paremmin.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Minulla on myös luonnostaan tummat kulmat enkä tee muuta kuin nypin vähän, mutta joskus meikkasin niitä. Tavallisesti laitoin vain vähän luomiväriä, jota levitin ensin keskikohtaan mukaillen kulmakarvan muotoa, jotta lopputulos ei ole vain sellainen paksu tumma palkki. Sitä ei lopulta tarvitse kovin paljon jos ennestään jo tummat kulmat, vaan vähän jos paikkailee värillä niin tulee jo siistimpi vaikutelma. Mutta en tosiaan ole mikään himomeikkailija ja joku muu saattaa tietää paremmin.
Kiitti tuo kuulostaa ainakin melko helpolta toteuttaa :'D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
katso liitettä 991

Tässä aika kamala kuva, mutta tarpeeksi epätunnistettava :D saatan kyllä myöhemmin poistaa
Jos oisin sä niin koittasin sitä soap brow juttua koska sun kulmat ainakin näyttää jokapuolelta suht samanvärisiltä. Sit täyttäisin ns. tyhjiä kohtia ja tummentaisin vähän kulmien loppuosia.

1617380333040.jpeg
tähän tyyliin. Ekassa kuvassa normi kulmat, tokassa harjattu ylöspäin soap brow-tekniikalla ja kolmannessa kuvassa täytetty tyhjät kohdat.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Jos oisin sä niin koittasin sitä soap brow juttua koska sun kulmat ainakin näyttää jokapuolelta suht samanvärisiltä. Sit täyttäisin ns. tyhjiä kohtia ja tummentaisin vähän kulmien loppuosia.

katso liitettä 992
tähän tyyliin. Ekassa kuvassa normi kulmat, tokassa harjattu ylöspäin soap brow-tekniikalla ja kolmannessa kuvassa täytetty tyhjät kohdat.
Oi kiitos <3 tuo havainnollistaa ainakin hyvin!
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ittelläki tuuheet ja tummat kulmat (kuulostipa ourolta) ja ite vaa laitan vähä lisää väriä jos piän hiuksii auki ku näyttää tummemmilt ja muotoilen kulma geelillä tai hius geelillä (saippuaki käy)
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Suosittelen kans kokeileen jotain vagaa/geeliä, niitä löytyy myös värittöminä, jos tuntuu, että värriliiset muuttaa liikaa.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Suosittelen kans kokeileen jotain vagaa/geeliä, niitä löytyy myös värittöminä, jos tuntuu, että värriliiset muuttaa liikaa.
Pitäisi joskus koittaa tuota. Puuterimaisella kulmavärillä tulee joka kerta vähän erilaiset kulmat. Yleensä oikea kulma on hienompi kuin vasen, tai sitten ne näyttävät vessan valossa hyviltä ja muualla epäluonnollisilta. Ehkä värjäys + geeli voisi toimia vähän paremmin.
 
Ylös Pohja