Kertokaa teidän lempi herkku!

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
En oo koskaan tykännyt oikeastaan mistään herkuista, en karkeista, leivonnaisista, jäätelöstä (tätä ihmetellään usein!) koska tulee lähinnä vaan huono olo niistä. Herkuttelu on siis mulla aika vähäistä, joka on tietty terveyden kannalta edukseni mutta toisaalta välillä harmittaa jos vaikka tekisi mieli juhlistaa jotain asiaa herkuttelemalla.
Yksi herkku mullekin kuitenkin uppoaa: vadelmasorbetti. Aivan taivaallisen hyvää, harmi vaan että on sen verran kallista ettei kovin usein raaski ostaa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joku tietty maku vai ihan ylipäätään?
No siis mä tykkään aika monipuolisesti kaikesta suklaisesta. :D Fazerin sininen, toffeekrokantti ja Maraboun Daim-suklaa aina menee mutta tykkään mä monista muistakin ja just kaikki suklaaherkut ja kaikki mihin ollaan lisätty suklaata
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Joo mä tykkään kaikesta.

Vadelmasorbetti on kieltämättä älyttömäm hyvää!!

Mutta fr suklaa, sipsit, keksit, tyyliin kaikki karkit, jäätelö....
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Mää syön melekeen mitä tahansa herkkua :D
Kakku ja jotku vähä ns. erikoisemmat leivonnaiset joihin on tungettu esim jotaki random hedelmiä (kuten taatelia vaikka taateli itessään on hyvää) on sellasia mitä sit syön aika usein aika maltillisesti:D
Toki kakussa riippuu usein siitä et mitä kakkua se on. Täytekakkua en yleensä jaksa syyä muuta ku sen palan tai kaks, mut sit vaikka hyytelökakkua voi enemmän
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
En oikein tykkää sorbetista lol.
Mut siis suklaa (perus ja se roasted corn), jotkut sipsit ja mutakakku on lempparit. Ei niitäkään enää nykyään pysty keŕalla syömään niin paljon kuin joskus pystyin lol
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Semmoset Lidlin persikkarinkula-karkit on omia suosikkeja, ja matokarkit ja suklaa. Mun ultimaattinen suosikki on kuitenkin porkkanapiirakka.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kirpeät juustokakut ja täyteläiset täytekakut, vinegar sipsit on kans ihania!
 
Ylös Pohja