Kesä taitaa piristää ihmisiä

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Tänäänkin kun olin koiran kanssa lenkillä enkä huomannut takana tulevaa pyöräilijää ja viime sekunneilla siirryin/käännyin hän vaan hymyili mulle, kun normaalisti olisi luultavasti huutanut "kato etees huora". Niin ja muutenkin tyypit hymyilee paljon enemmän nyt ja ainiin sain 0.75 alennusta kaupasta kun kassan myyjä tajus ettei mulla ollu tarpeeks rahaa kaikkiin ostoksiini :D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mitä se eteen katsominen auttaa, jos pyöräilijä tulee sun takaa? :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
mistä mun se pitäs tietää?:D
En tiiä, mutta ku sanoit, että uskoit pyöräilijän käskevän sua katsomaan eteesi ja todennäköisesti katsoitkin ja juuri siksi et nähnyt pyöräilijää takanasi niin kuulostaa kyllä aika kummalliselta neuvolta. :D
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
En tiiä, mutta ku sanoit, että uskoit pyöräilijän käskevän sua katsomaan eteesi ja todennäköisesti katsoitkin ja juuri siksi et nähnyt pyöräilijää takanasi niin kuulostaa kyllä aika kummalliselta neuvolta. :D
Niin mulle aina jostain syystä sanotaan :D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Niin mulle aina jostain syystä sanotaan :D:
Ei kuulosta hirveän järkevältä. :D(ja no muutenkin tosi epäkohteliasta sanoo tolleen ja vielä haukkua) En muutenkaan ymmärrä sitä miks jalankulkijan pitäis aina huomata se pyöräilijä takana, kun eihän se edes voi nähdä sitä. Eikö se pyöräilijä vois vaan väistää, tai edes kilistää sitä pientä kelloaan?
 
Ylös Pohja