Kesäsuunnitelmia?

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Millaisia suunnitelmia teillä on kesäksi? Menettekö röihin, lomailette, mökille? Mulla alkaa kesäloma opinnoista toukokuussa, eikä nyt ole kesäksi mitään tulonlähdettä, mutta aion nauttia kesästä, kesäöistä, kuutamouinneista, iskän kanssa mökkeilystä ja lämmöstä.
Suunnittelen jo millaisen seppeleen teen Juhannuksena (70 päivää juhannusaattoon).
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Pitää käydä kumppanin mökillä, kotipaikkakunnalla ja ehkä perheen mökillä.
Muuten pysyn kotona, haluan suursiivota ja treenata koiraa kun se on talven jäljiltä ruipelo. Jos tulee munia pääsen ihailemaan käärmevauvoja.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä oon töissä normaalisti ja alkukesästä vielä väkerrän mun maisteria.
Kesäkuussa mulla on puolitoista viikkoa lomaa jolloin meen mun soolo moottoripyörä reissulle Eurooppaan. Mulla on sunnuntai lippu Graspoppiin Belgiaan viikonloppu ennen juhannusta, ja juhannus viikonlopulle mulla on perjantai lippu festareille Hollannissa ja sunnuntai lippu festareille Ranskassa. Belgian ja Hollannin festarin välisen ajan vietän Hollannissa kaverin luona lähinnä ☺️ oon innoissani, joka festareilla meen katsomaan The Offspringia! Muita suunnitelmia ei oikein ole.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
pakko ehkä yrittää alkaa käydä ajokoulua, pelottaa mutta emt mitä muutakaan hyödyllistä tekisin
+ toivonmukaan pääsen muuttamaan kumppanin kanssa yhteen
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Mulla alkaa kesätyöt toukokuun lopussa ja kestävät melkein elokuun loppuun. Lähden varmaan ulkomaille sitten sen jälkeen, ainakin on harkinnassa. Mun siskon yo-juhlien lisäksi ei sitten olekaan muuta menoa.

Oon tosi kiitollinen että saan täysin stressivapaan kesän näillä näkymin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Valmistun alkukesästä, koko kesä menee töissä. Muutama keikka ja festari on kalenteriin merkattuna, mutta sen kummempia suunnitelmia ei ole.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itse olen kesällä töissä, käyn kaverin kanssa uimassa ja pyöräilen piiiitkiä reittejä eväät mukana :3
Eiköhän sitä perheen kanssa tule joitakin lyhyitä reissuja tehtyä muutamia :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Pääsykokeita, jännitystä kouluun pääsyyn liittyen, keikkatöitä ja välillä lomailua. Jos pääsen kouluun niin muuton suunnittelua. Vaikka en pääsiskään, niin muuton suunnittelua silti.
Toivottavasti tehdään jokin perinteikäs kesäreissu kotiväen kanssa johonkin Suomen paikkakuntaan, jossa ei olla ennen käyty D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,887
Reaktioarvo
1,407
Ite varmaan vaan yritän nauttia lomasta minkä kerkeän, retkeillä ja uida kaverin kanssa, käydä autotapahtumissa ja saada omaa autoprojektia eteenpäin. Lisäks on varmaan kaikenlaista muuta hommaa ja tienestiä.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kesätöitä on luvassa (olikohan kuukauden jakso) ja sitten yo-kirjoituksiin pitäis lukee D:!

synttäreitä juhlin Heinäkuussa :) 18 tulee mittariin, niin parhaan ystävän kaa mennään yöllä ulos seikkailee :D
ja täti vähän kyseli, että oisko miulla aikaa kesällä tulla hänen luokseen :D eiköhän :3 ja varmaan myös mennään maalle (isomummille), kuten aina joka kesä.
 
Ylös Pohja