Uutiset ketkä kaikki oli gosussa?

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
olispa vielä gosupermodel :(

se oli vielä hyvää aikaa XD mikä oli tein lempiasia gosussa, mikä tein nimimerkki oli?
 

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
Olin joo! Muistaakseni pyörin siellä about vuosina 2010-2014. En kyllä kuollaksenikaan muista oman mallini nimee, en ymmärrä miten se on mahdollista. Mulla kyllä oli noiden vuosien aikana useempikin malli, mutta ainakin viimeset pari vuotta taisin pelata samalla. Oiskohan se ollu ihan vaan mun oma etunimi ja perään jotain muuta? Anyway, mun lempiasia oli ehdottomasti niiden lehtien lukeminen ja sit huoneiden tekeminen. Muistan kun joskus kaikki päiväkodit ja nuorisotalot sun muut oli kova juttu, ja sit rakensin aina niitä ja niihin tuli ihmisiä roolipelaamaan :D
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
minä olin!

niistä kaikista rumimmista alotusvaatteista eli siitä ruututakista, tiikerihousuista ja lenkkarikorkkareista sai eniten rahaa (muistaakseni lähemmäs 500gr?) kun myi ne kirpparilla. pääsiäisen aikaan tein 30 pilamallia joilla keräsin hirveästi rahaa ja siirsin kaikki pääsiäismunista tulleet rahat sille, jolla pelasin eniten. ihaillin niitä henkselifarkkuja mutta ne makso niin hirveästi että sain sellaset viimein mun mallille just kun gosu lopetettiin :(
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
Olin joo! Muistaakseni pyörin siellä about vuosina 2010-2014. En kyllä kuollaksenikaan muista oman mallini nimee, en ymmärrä miten se on mahdollista. Mulla kyllä oli noiden vuosien aikana useempikin malli, mutta ainakin viimeset pari vuotta taisin pelata samalla. Oiskohan se ollu ihan vaan mun oma etunimi ja perään jotain muuta? Anyway, mun lempiasia oli ehdottomasti niiden lehtien lukeminen ja sit huoneiden tekeminen. Muistan kun joskus kaikki päiväkodit ja nuorisotalot sun muut oli kova juttu, ja sit rakensin aina niitä ja niihin tuli ihmisiä roolipelaamaan :D
omg muistan yhtäkkiä jonkun teiniäiti-lehden ja sen kuinka spekuloitiin et oliks se oikeasti teiniäiti ja jotain muutakin draamaa siinä oli?! :D

mä roolipelasin ihan sairaaaaasti gosussa
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
minä olin!

niistä kaikista rumimmista alotusvaatteista eli siitä ruututakista, tiikerihousuista ja lenkkarikorkkareista sai eniten rahaa (muistaakseni lähemmäs 500gr?) kun myi ne kirpparilla. pääsiäisen aikaan tein 30 pilamallia joilla keräsin hirveästi rahaa ja siirsin kaikki pääsiäismunista tulleet rahat sille, jolla pelasin eniten. ihaillin niitä henkselifarkkuja mutta ne makso niin hirveästi että sain sellaset viimein mun mallille just kun gosu lopetettiin :(
omg ja sit huutokaupassa (olikse joku sellane?) aina metsästettiin niitä harvinaisempia ja hienoja vaatteita ja hiuksii, uniikeiksko niitä sanottii?
 

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
omg muistan yhtäkkiä jonkun teiniäiti-lehden ja sen kuinka spekuloitiin et oliks se oikeasti teiniäiti ja jotain muutakin draamaa siinä oli?! :D

mä roolipelasin ihan sairaaaaasti gosussa
Joo, noita teiniäitiyteen perustuvia lehtiä tehtiin kyllä paljon :D
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
omg ja sit huutokaupassa (olikse joku sellane?) aina metsästettiin niitä harvinaisempia ja hienoja vaatteita ja hiuksii, uniikeiksko niitä sanottii?
joo uniikkeja! mulla tais olla zoenian meikit ja se ihme septum, ne ei muistaakseni edes ollu uniikkeja mutta silti haluttuja? sain aina hirveästi kyselyitä että myynkö ne

yhessä keskustelussa pyydettiin kertomaan vitsejä, kirjotin sinne "mies meni kauppaan lapio" ja joku tyttö tuli selittämään että mun täytyy olla tyyppi x koulusta x koska se on kuulemma keksiny sen vitsin :DDD

sitten joskus 2010? gosussa oli joku ihme sceneaalto, se yks tyyppi teki niitä scenelehtiä ja tais jopa haastatella jotain scenetyyliä edustavia tyyppejä tai ettiköhän se ne vastaukset sittenki vaan jostain netin syövereistä
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
joo uniikkeja! mulla tais olla zoenian meikit ja se ihme septum, ne ei muistaakseni edes ollu uniikkeja mutta silti haluttuja? sain aina hirveästi kyselyitä että myynkö ne

yhessä keskustelussa pyydettiin kertomaan vitsejä, kirjotin sinne "mies meni kauppaan lapio" ja joku tyttö tuli selittämään että mun täytyy olla tyyppi x koulusta x koska se on kuulemma keksiny sen vitsin :DDD

sitten joskus 2010? gosussa oli joku ihme sceneaalto, se yks tyyppi teki niitä scenelehtiä ja tais jopa haastatella jotain scenetyyliä edustavia tyyppejä tai ettiköhän se ne vastaukset sittenki vaan jostain netin syövereistä
AAAAHHH kyllä
 

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
:D en kestä, olisinpa vielä ihan pieni lapsi gosussa
Niimpä, itelle tuli kans joskus niin haikee olo että teki mieli itkee kun luin Demissä jotain Gosukeskustelua ja tuli mieleen ne ajat kun olin niin huoleton 11-vuotias ja vahdin päivät pitkät Gosun huutokauppaa D:
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
Niimpä, itelle tuli kans joskus niin haikee olo että teki mieli itkee kun luin Demissä jotain Gosukeskustelua ja tuli mieleen ne ajat kun olin niin huoleton 11-vuotias ja vahdin päivät pitkät Gosun huutokauppaa D:
mua alkaa nyt vähän itkettää xd
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
mun käyttäjä vaihtu gosussa nopeempaa ku vaihoin alushousuja

parasta oli tehä "poika"käyttäjiä ja sit trollailla niillä XDDDDDDD
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
mun käyttäjä vaihtu gosussa nopeempaa ku vaihoin alushousuja

parasta oli tehä "poika"käyttäjiä ja sit trollailla niillä XDDDDDDD
AAAA JOO VOI EI NIIN MONIA PIENIÄ TYTTÖJÄ JOTKA OLI NIIN RAKASTUNEITA JOHONKIN MUN make02 MALLIIN VOI EI

XDD muuten olin kyllä kauheen kiltti ja pelasin samalla mallilla
 

tavanomainen

villasukka
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
20
jooo, minu käyttäjä siel oli Ciara_
tykkäsin varmaa enite siitä piirrustuspelistä missä toisella piti arvaa mitä piirtää ja sitte se homma missä pysty piirtää itte vaatteita :-D
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
AAAA JOO VOI EI NIIN MONIA PIENIÄ TYTTÖJÄ JOTKA OLI NIIN RAKASTUNEITA JOHONKIN MUN make02 MALLIIN VOI EI

XDD muuten olin kyllä kauheen kiltti ja pelasin samalla mallilla
mun niitten poikamallien nimi oli aina joku Alex tai joku vastaava XDDD
 

diskodemoni

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
3
Ahh oispa vielä gosu D: mutta pyörin siellä joo, nimimerkkiä en muista
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
JOOOO!!! olin nimellä mannel, ainakin muistaaseni :D. Piirrustuspelit oli lemppareita ;D. RAKASTIN yli kaiken shoppailla D: niin ikävä D::::
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Minä olin. Tulin alunperin gosupakolaisena demiin. Nickini gosussa oli 2013! Lempijuttuja oli tietysti foorumit ja ajoittaiset paskamyrskyt, joita sai lukea vedet silmissä. Siellä oli se joku Sharlota keissikin, jonnet ei muista!
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Joo, mulla oli tosi monia nimimerkkejä siellä :D tykkäsin tehä lehtiä, vaatteita ja pelata niitä pelejä ja tietysti shoppailla. Mullaki tais olla joku synkkä gootti/scene-aiheinen lehti jossaki vaihees :D
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Minä olin. Tulin alunperin gosupakolaisena demiin. Nickini gosussa oli 2013! Lempijuttuja oli tietysti foorumit ja ajoittaiset paskamyrskyt, joita sai lukea vedet silmissä. Siellä oli se joku Sharlota keissikin, jonnet ei muista!
Mustan ku demittäjät oli vähä ristiriitaisia gosupakolaisista :'(
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,736
Reaktioarvo
2,897
Aaaaa liikaa muistoja tuli ku luin tätä kesuu :D mutjoo olin gosussa ja olin just se tyyppi joka tyyliin spämmäs kari ketosesta, jos kukaan nyt enää muistaaaa :-------D olin kyllä demissäkin vissiin ihan avoin siitä et olin just se, vaikka hiukan hävettääkin ne kaikki spämmit siellä. Pitää kuitenkin muistaa että olin todella nuori 🙄 ja varmaan gosuun tuli spämmittyä opettajaihastuksistakin, en oikeen muista kun siitä on niin kauan. Voi että sitä yläasteaikaa tosiaan D: muistan kun alotin gosuttamisen ja pelasin sitä tanssipeliä ja meni niin lujaa hermot välillä kun se oli vaikee ::D aaaaaaaaa ei hemmetti, sitten tuli toki ropetettua joskus myös mut se oli vissiin enemmän just sillon ku olin ehkä ala-asteella vielä, ajan mittaan en oikeen jaksanu sitä enää sit.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Itsekin ehdin pelata jonkin aikaa ennen kuin poistui. Se oli kyllä hyvä mesta...:((
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
minä, eka nimimerkki oli niki5 mutta loppuja en muista enää XD
 
Ylös Pohja