Aihe vapaa Kieltämättä hävettää että sain vaan 14/15 tästä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892

Vaan 14/15 kuin tää on mahollista ku kirjaimellisesti oon kattonu kaikki kaudet läpi tässä tammikuu-huhtikuu aikana että aika tuoreessa muistissa kyl on :D rääh olipas muruni söpöjä tuossa synttärijutussa awww D: juu tehkää toki tekin testi jos tahdotte mutta jos joku teistä päihittää minut niin itken verta ja häpeen!! 😭 T. Varasijan johtava kummeli-asiantuntija 🧐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Oikeesti toi on niin helppo mitä vittua minä. Jopa se kysymys jonka vastasin väärin oli oikeasti helppo ja tajusin sen ku katoin sitä uudestaan, mut luulen et kosk oon väsynyt ja mulle tuli joku aivokatkos ni vastasin mitä sattuu xD olisin siis basically tiennyt kaikki mutta en tiiä mikä aivovamma tuli (ehkä sekosin vain liikaa noiden söpöydestä kenties?)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
En oo ikinä oikein katsonut Kummelia. :D Yritin tehä tota testiä johonkin 8. kysymykseen asti ja kaikki oli ihan nevahööd.
XDD en ollu minäkään nähny varmaan yhtäkään kokonaista jaksoa ennen kuin tämä hulluus iski vasta öööh basically viime vuonna. Syytän youtubea siitä! Tähän sekaantuminen oli kyllä virhe D: voi että kuinka onnellisen tietämätön olin oikeasti tästä silloin joskus :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
3/15 ja nekin täysin arvaamalla. Pitäis vissiin kattoa kummelia vähän enemmän D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ah olen onnellinen siitä että varasijan johtava kummeli-asiantuntija titteli on edelleen hallussani. Kyllä siitä näköjään jotain on jäänyt mieleen, kun on tuijottanut materiaaleja tuntikausia. Ainakin voin ylpeillä sillä, vaikka kyseinen ryhmä onkin aiheuttanut rutkasti surua sydämessäni xD vois muuten ehkä aloittaa tässä joku päivä toisen kierroksen mikäli uskallan katsoa koko paskan uudestaan. Ah, pilottijaksot, niissä timpalla on vielä pitkät hiukset awwwww 😭

Ja rumat ihmiset se vaan jaksaa soida minunkin päässäni edelleen, voi kiesus. HUOH.
 
Ylös Pohja