Suhteet Kiinnostunut parhaasta ystävästä (en tiiä)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Miulla on pienmuotonen kriisi meneillään, jota en niinkään haluu ajatella, mutta pakko nyt.

Oon tuntenu miun parhaan ystävän kohta kaks vuotta ja viime päivinä heräs kysymys, että oonko kenties kiinnostunu hänestä sillä tavalla (nyt viime päivinä myös oon ajatellu häntä aika paljon).

Miulla on muutamia juttuja, joita oon miettiny...
1) oon vertaillu entisiä ihastuksia tai deittejä häneen (joko kuinka samankaltasia ovat tai miettiny, että voi kumpa tää ihastus tykkäis fnafista, tms., mistä miun bff myös).
2) hän on ainoo, jonka seurasta oikeesti nautin ja jonka kaa haluun viettää paljon aikaa (hän on myös ainoo, joka näkee kuka oikeesti oon ja hänen myötä löysin kuka oon).
3) oon aiemmin miettiny vähän semmosia juttuja, että tapahtuis meiän välillä (tyyliin pussaamista), mutta oon äkkii karistanu ne mielestä (mutta ei se ajatus haittais).
4) oon ajatellu ehottaa, josko oltais kämppiksiä (en tiiä onko tossa jotain "taka-ajatuksia", että jakaisin hänen kanssa elämää jokapäivä).
5) aiemmin kun ihmiset on olettanu meiän olevan yhessä (mm. luokkalaiset), niin oon menny kauheen puolustautuvaks asiasta.

Tossa nyt oli joitain, mitä tuli ekana mieleen (haluun päästä asap nukkuu :D).

Mietin myös, kun...pari päivää sitten pyöräilin hänelle sateessa ja sain häneltä paidan lainaan (se on vielä täällä kotona). Haluisin pitää sitä paitaa :D se muistuttaa minuu hänestä...

Mie en yhtään tiiä ja omalla tavalla en haluis ajatella asiaa, koska entä jos oonkin ja pelkään, että jotain tulee muuttuu. Entä jos tajuun asian, kerron hänelle ja meiän ystävyys menee huonompaan suuntaan... Me ollaan läheisiä - hiton läheisiä, enkä haluis menettää häntä, mutta omalla tavalla haluun, että hän ois miun elämässä enemmän ja...en tiiä. Hän on vaan jotain spesiaalia D: Enkä tuu löytää ketään hänen vertastaan... Mie oon niin hämmentyny...
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
hämmentäväähän se on. platonisen tykkäämisen ja romanttisen tykkäämisen raja voi olla vaikea.. tämän tekstin perusteella kyllä vaikuttaa, että sinulla jonkinlaisia tunteita häntä kohtaan on.
 
Ylös Pohja