Kirjottaako muut tarinoita?

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Kirjoitan. Olisi tarkotuksena kirjoittaa kirjojakin, mut katotaan nyt mitä niistä tulee
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kirjoittelen käsikirjoituksii mun sarjakuvatarinoihin. 😁 Sellanen luova kirjoittaminen esim. novelleihin ja romaaneihin ei multa onnistu, vaikka kirjoittamisesta tykkään paljon. En saa oikeen tunnelmaa järkevällä tavalla irroitettua tekstistä ulos. 😅
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mä tykkäsin koulussa kirjottaa tarinoita ja novelleja, mutta kotona en jostain syystä saa aikaiseksi. Välillä aloitan, mutta sitten en enää löydä inspiraatiota jatkaa. Elättelen toiveita, että nyt kun on äikänkurssi meneillään, saisin taas enemmän motivaatiota ja inspiraatiota kirjoittamiseen.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Kirjoitin nuorena paljonkin ihan perus vihkoihin ja joillekin foorumeille, mutta valitettavasti nykyään hyvin harvoin. Niitä on kyllä mukava lukea.
 

Dayplayer

havumetsiensamurai
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
41
Reaktioarvo
21
Nuorempana tuli kirjoitettua ja paljon. Kirjoittelin eri foorumeille vaikka minkälaisia tarinoita, lähinnä fanfictionia ja omia tarinoita. Sitten kirjoittaminen jäi pidemmäksi aikaa. Osittain työ ja muu elämä tuntui häiritsevän kirjoittamista ja se, ettei ollut oikeastaan mitään ideoita mistä kirjoittaa. Rakastin kirjoittamista todella paljon, vaikka olinkin hyvin epävarma omista kyvyistäni. Oon sitä edelleenkin, mutta elokuussa iski vuosien jälkeen inspiraatio ja rupesin kirjoittamaan puhelimen muistiin tekstipätkiä ja niitä sitten kasaantuikin sellaisen viiden sivun verran.
Kirjoittamista varten, ja muutakin nettisurffailua ajatellen, hankin uuden koneen. Vanha koneeni kun on siinä kunnossa, että se kuumenee huomattavasi ja sammuu välillä itsekseen. Mutta asiaan, uuden koneen saatuani kirjoitin kaikki irtonaiset tekstit ylös itseäni varten ja sitten siihen samaan tiedostoon kirjoittelin alkuun mitä mieleen juolahti. Tekstiä tuli kaiken kaikkiaan sitten seitsemän sivua, mutta ne olivat tosiaan irtonaisia pätkiä. Tällä hetkellä yritän yhdistellä niitä, enkä ole edes päässyt vielä kovin pitkälle tämän kaiken kanssa. Tekstiä on tullut kaiken kaikkiaan 13 sivua, enkä ole vielä edes päässyt käyttämään kaikkia yksittäisiä pätkiä mitä oon ylös kirjoittanut.
Hirveä avautuminen, mutta haitanneeko tuo mitään? On kuitenkin ihan parasta, kun on saanut taas inspiraatiosta kiinni ja tekstiä tuntuu syntyvän. En muista milloin viimeksi olisin ollut tällä tavoin innostunut kirjoittamisesta.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
On minulla tuossa pari keskeneräistä tarinaa, joita aina välillä kirjoittelen eteenpäin inspiraation iskiessä.
 
Ylös Pohja