Koeviikko menossa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Huomenna tai siis tänään on ruotsin koe
Keskiviikkona fysiikka (en osaa) ja torstaina biologia (en kyllä sitäkään)

Juu ehkä tästä selvitään

Hei mää muuten sain kirjoitustaidon kokeesta 50/60 pistettä, vastaa ysiä arvosanana! Vähän huonompi ku edellinen (9,5) mut ei se kyl haittaa haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Saa nähä mitä saan eilisestä lukutaidon kokeesta
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ysi on kyllä lukiossa tosi hyvä!
Arvosanat menee about näin:
5: hei jes pääsit läpi, tää kurssi on muutenkin turha!
6: täähän on ihan jees arvosana, pääsin läpi ja vähän enemmänkin.
7: tää on sellanen keskiverto arvosana
8: kirjaimellisesti hyvä
9: tosi hyvä, ei kukaan tästä kurssista saanut kymppiä. Ysi on täydet pisteet mutta muutama virhe, jotka ei sun osaamiseen vaikuta.
10: jos tää tulee jostain muusta aineesta kun siitä mihin on suuri palo ja into, niin voi kyseenalaistaa, koska suoraansanottuna en kuitenkaan panostanut näin täydellisesti. Ainut ero ysin ja kympin välillä on työmäärä ja kenties tuntiaktiivisuus. Ei niinkään osaamisen taso, vaan yksinkertaisesti miten paljon ylimääräistä työtä olet tehnyt esim tehtävissä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Ysi on kyllä lukiossa tosi hyvä!
Arvosanat menee about näin:
5: hei jes pääsit läpi, tää kurssi on muutenkin turha!
6: täähän on ihan jees arvosana, pääsin läpi ja vähän enemmänkin.
7: tää on sellanen keskiverto arvosana
8: kirjaimellisesti hyvä
9: tosi hyvä, ei kukaan tästä kurssista saanut kymppiä. Ysi on täydet pisteet mutta muutama virhe, jotka ei sun osaamiseen vaikuta.
10: jos tää tulee jostain muusta aineesta kun siitä mihin on suuri palo ja into, niin voi kyseenalaistaa, koska suoraansanottuna en kuitenkaan panostanut näin täydellisesti. Ainut ero ysin ja kympin välillä on työmäärä ja kenties tuntiaktiivisuus. Ei niinkään osaamisen taso, vaan yksinkertaisesti miten paljon ylimääräistä työtä olet tehnyt esim tehtävissä.
Joo suunnilleen noin olen aatellukki :'D
Mulla on tavotteena tosta fysiikasta se et läpi pääsis nii mun ei tarvi enää kertaakaan lukiossa huolehtia mistään fysiikan jutuista xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,584
Reaktioarvo
6,487
Joo niin mäkin tein sen mun fysiikan kurssin kanssa. Minimi oli 30 tehtävää, tein 32 :D
Meillä saa parannusta arvosanoihin jos tekkee yli 90% kotitehtävistä ja oon teheny tylliin kaikki xD Plus ainaki 85% tuntitehtävistä joten sillä mennään lol
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Meillä saa parannusta arvosanoihin jos tekkee yli 90% kotitehtävistä ja oon teheny tylliin kaikki xD Plus ainaki 85% tuntitehtävistä joten sillä mennään lol
Siis meillä saa kyllä tehtävistä pisteitä kurssisuoritukseen mut en jaksanut edes yrittää. Sain kuitenkin kasin aika minimipanostuksella.
 
Ylös Pohja